Vineri începe „Târgul de bunătăți românești” în București

În acest weekend, începând de vineri, 10 martie și până duminică, 12 martie, bucureștenii pot degusta bucate tradiționale alese la ediția de primăvară a „Târgului de bunătăți românești” din Capitală, organizat în parcarea magazinului Kaufland, din strada Răcari, nr. 5.

Targul reunește producătorii români și aduce prospețimea preparatelor tradiționale în inima orașului. Vizitatorii sunt așteptați între orele 9:00 – 18:00, în fiecare zi a acestui sfârșit de săptămână, să se delecteze cu preparate culinare tradiționale, dulciuri de casă, produse naturale și obiecte populare făurite de artizani, toate 100% românești, direct de la producătorii locali.

În cadrul târgului, amenajat în 15 căsuțe de poveste pline cu bunătăți, vizitatorii se vor putea bucura de:

  • Dulciuri de casă și ciocolată artizanală;

  • Cozonac preparat după tradițiile românești;

  • Obiecte și decorațiuni făurite de meșteri populari;

  • Miere și produse apicole;

  • Siropuri naturale;

  • Dulcețuri de casă;

  • Produse lactate;

  • Carne și preparate tradiționale;

  • Pâine proaspătă, covrigi și alte produse de panificație.

Evenimentul face parte din seria de târguri organizate de Kaufland pentru susținerea producătorilor români, din pasiune pentru prospețimea și savoarea produselor tradiționale.

Prin aceste târguri, le oferim gratuit fermierilor și producătorilor locali spațiu de vânzare și logistică, din dorința de a-i sprijini să aducă produsele lor și mai aproape de români. Ne-am asumat angajamentul de a susține producătorii autohtoni încă de la intrarea noastră pe piață, regionalitatea fiind unul dintre principiile noastre de bază în ce privește portofoliul de produse Kaufland România”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România.

Despre Kaufland România:

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest.

Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

This entry was posted in Hypermarket and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.