Viceprim-ministrul, Ministrul Economiei in METRO Cash & Carry Duesseldorf

Viceprim-ministrul României, Ministrul Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri, Costin Borc, și delegația condusă de acesta s-au întâlnit cu Pieter Boone, CEO al METRO Cash & Carry International și membru al METRO AG Management Board, ieri, în Düsseldorf, în timpul vizitei lor în Renania de Nord-Westfalia.

Vizând consolidarea relațiilor de afaceri româno-germane, delegația a participat la Forumul economic România-Renania de Nord-Westfalia, organizat de Camera de Comerț din Düsseldorf și Ambasada României, în parteneriat cu Camera de Comerț din Duisburg și Camera de Comerț Româno-Germană. În cadrul discuțiilor participanții au subliniat avantajele pe care România le oferă afacerilor germane și au propus modalități pentru consolidarea cooperării în viitor.

După conferință, Viceprim-ministrul României, Ministrul Economiei, Comerțului și Relațiilor cu Mediul de Afaceri, Costin Borc, și delegația sa au vizitat magazinul METRO Cash & Carry din Düsseldorf. Împreună cu Pieter Boone, Roland Ruffing, CEO METRO Cash & Carry România, și cei aproximativ 40 de invitați au deschis „Piața produselor românești”, dedicată promovării produselor românești. METRO a prezentat programul „De-ale noastre”, o inițiativă care sprijină micii antreprenori locali din sectorul agricol pe parcursul întregului proces de producție.

La întâlnire au mai luat parte Excelenta Sa Emil Hurezeanu, Ambasadorul României în Germania și Dragoș Anastasiu, Președintele Camerei de Comerț Româno-Germane.

La ceremonia din cadrul magazinului, Pieter Boone i-a întâmpinat pe oaspeți și a vorbit despre aniversarea a 20 de ani de METRO în România, fiind primul investitor străin important care a intrat în sectorul comercial în 1996. El a subliniat modul în care comercianții precum METRO contribuie în mod sustenabil la creșterea și dezvoltarea afacerilor producătorilor locali, precum și a economiei locale.

_i0q5231

METRO Cash & Carry România are un angajament puternic pentru piața de comerț din România, cu investiții consistente și susținute de-a lungul anilor, precum și în susținerea programelor demarate pentru partenerii noștri: producători locali (prin dezvoltarea continuă a programului De-ale noastre), comercianți tradiționali (prin susținerea francizei LaDoiPași), inițiative și afaceri din domeniul HoReCa (dezvoltarea continuă a programelor de pregătire din cadrul Academiei de Gastronomie METRO).

METRO Cash & Carry este reprezentată în 25 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 110.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 30 miliarde € în anul financiar 2014/2015. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2014/2015, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 59 miliarde €. Compania numără aproximativ 220.000 de angajaţi şi operează peste 2.000 de locaţii în 29 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: METRO/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, Media Markt, Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa și hypermarket-urile Real. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

_i0q5371

This entry was posted in Hypermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.