Trei săptămâni de distracție pentru copii cu Masha și Ursul la Mega Mall

Pentru o perioadă de trei săptămâni, între 17 mai și 8 iunie, râsetele zglobii ale copiilor vor însufleți atmosfera din Mega Mall.

Cei mici vor avea ocazia să se întâlnească cu micuța neastâmpărată Masha și ursul Medvde, personajele lor preferate din cel mai popular desen animat rusesc “Masha și Ursul”.

Micuții se vor putea bucura de mai multe activități pline de culoare în cadrul expoziției interactive ”Masha și Ursul”. Ei vor descoperi casa Ursului și locul de joacă preferat al Mashei, vor putea sări pe trambulina florea-soarelui din grădina Ursului, vor învăța tehnici de prim-ajutor în Ambulanța Lupilor, vor putea proba rochițele Mashei, îi vor cunoaște pe Masha și pe Urs și se vor bucura de multe alte surprize.

Masha și Ursul” este un desen animat rusesc, inspirat dintr-un basm, foarte popular printre cei mici. Desenul animat este foarte cunoscut în peste 120 de țări, fiecare episod prezentându-i pe Masha și pe blajinul urs Medvde într-o aventură plină de peripeții. ”Masha și Ursul” este unul dintre cele mai vizualizate seriale de pe YouTube și include multe alte personaje care apar în aventurile Mashei: sora ei – Dasha, un pinguin adoptat de urs, vărul din China al ursului, doi lupi care trăiesc într-o mașină, un tigru și alte animăluțe care devin ”victimele” fetiței puse pe năzbâtii.

Astfel, cei mici sunt invitați la Nivelul 1, zona Peek and Cloppenburg din Mega Mall, să descopere lumea de basm a Mashei și a Ursului. Vom da startul distracției începând cu 17 mai și până pe 8 iunie, între orele 11:00-20:00. Intrarea în expoziție este liberă, iar părinții pot face rezervare pentru micuții lor trimițând un e-mail la adresa rezervari@megamallbucuresti.ro sau apelând numărul de telefon 0756.140.191. Fiecare tur în expoziție durează aproximativ 45 de minute și începe la fiecare oră fixă a programului.

 

Despre Mega Mall:

Mega Mall este unul dintre cele mai moderne centre comerciale din București inaugurat în urma unei investiții de 165 de milioane de euro. Centrul acoperă în total 230.000 metri pătrați, fiind în prezent centrul comercial cu cea mai mare suprafață construită din România.

Mall-ul dispune de un spațiu închiriabil de aproximativ 72.000 de metri pătrați, dispuși pe 4 niveluri, și găzduiește peste 200 de magazine, dar și o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 6 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperiș. La inaugurarea sa, Mega Mall a adus o serie de premiere în retailul românesc, oferind bucureștenilor experiențe unice de shopping și divertisment.

Centrul comercial propune un mix complet de branduri de renume național și internațional pentru toate nevoile și interesele, precum și diverse opțiuni de relaxare și petrecere a timpului liber: un food court de 10.000 mp cu o varietate restaurante, fast food-uri și cafenele pentru toate gusturile, o sală de fitness WorldClass, de 2.500 de metri pătrați, dotată cu o piscină semi-olimpică, un cinematograf Cinema City cu 14 săli ultra moderne și tehnologia 4Dx, un nou concept de spații de distracții cu casino, deschis non-stop, un sports bar, unde pot fi urmărite transmisiuni sportive live, dar și un loc de joacă, adus de Gymboland, pentru copiii de toate vârstele.

Aici sunt prezente unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte, îngrijire şi accesorii din țară, printre care H&M, Zara, Koton, Mango, Marks & Spencer, Peek & Cloppenburg, New Yorker, Pull&Bear, C&A, LC Waikiki, Bershka, Sephora, Stradivarius, Orsay, adidas, Nike, Lee Cooper, Douglas, NEXT, Hilfiger Denim, Musette, Hervis, Stefanel, ECCO, Intersport, MAC, Benvenuti sau Aldo. Tot la Mega Mall au fost inaugurate primele magazine Reserved Man, Pupa, Sport Vision, Buzz, Marks & Spencer Food din România.

This entry was posted in Divertisment and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.