Din 16 ianuarie până pe 5 februarie, trăieşte o nouă experienţă de shopping la VIVO! Cluj-Napoca!

VIVO! Cluj-Napoca le aduce clienţilor săi o nouă experienţă de shopping.

Începând de astăzi, până pe 5 februarie, în fiecare zi, cumpărăturile din orice magazin din incinta centrului comercial le pot aduce acestora, premii care schimbă total regulile după care făceau cumpărăturile până acum.

Din 16 ianuarie până pe 5 februarie, la VIVO! Cluj-Napoca, cumpărăturile obișnuite le pot aduce clienţilor centrului comercial experienţe noi de shopping.

În prima săptămână a campaniei “Trăiește o nouă experienţă de shopping!” , facem noi cumpărăturile pentru clienţii noștri. Dacă norocul e de partea lor, au ocazia să câștige pe loc unul dintre cele 7 carduri de câte 200 lei, să ne spună care sunt produsele pe care și le doresc, iar noi le aducem acestora direct acasă.

În a doua săptămână ne pregătim să facem cumpărături contra-cronometru. Participanţii vor avea șansa de a câștiga unul din cele 7 carduri de cumpărături în valoare de 300 de lei, pe care vor trebui să îi cheltuiască în maxim două ore.   În ultima săptămână a campaniei punem la bătaie 7 sesiuni de shopping în valoare de 500lei, alături de bloggerii de fashion și lifestyle Ioana Chișiu și Laszlo Nagy (stilmasculin.ro). Astfel, câștigătorii își vor cumpăra o nouă ţinută și vor avea ocazia să primească sfaturile unuia dintre cei doi consultanţi vestimentari.

Mai mult, pe toată perioada campaniei, clienţii centrului comercial mai au ocazia să câștige unul dintre cele 21 de carduri de cumpărături în valoare de 100 lei, pe care să îi cheltuiască așa cum își doresc în incinta VIVO! ClujNapoca.

Pentru a participa la activitatea promoţională clienţii centrului comercial nu trebuie decât să facă cumpărături din oricare magazin din incinta VIVO! Cluj-Napoca, să se prezinte cu bonul de cumpărături la Biroul de Informaţii și să completeze datele pe ecranul interactiv.

Indiferent de valoarea bonului, se pot înscrie pentru a câștiga unul dintre premiile ce sunt oferite pe loc, în mod aleatoriu, pe toata perioada campaniei. Înscrierea se poate face doar în ziua în care este eliberat bonul de cumpărături.

Mai multe detalii și regulamentul activităţii promoţionale se găsesc pe www.vivo-cluj.com.

 

Despre IMMOFINANZ:

IMMOFINANZ este o companie imobiliară comercială care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în opt pieţe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Polonia şi Moscova. Principala activitate a IMMOFINANZ include managementul și dezvoltarea de proprietăți.

Mărcile STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) și myhive (office) reprezintă puncte centrale puternice pentru aceste activități și susțin calitatea și serviciile. Compania deține un portofoliu imobiliar de aproximativ 5,2 miliarde de euro, ce cuprinde peste 350 de proprietăți. IMMOFINANZ este listată la bursele de valori din Viena (fiind inclusă în indicele ATX – Austrian Traded Index) și din Varșovia.

Pentru mai multe informații accesați: http://www.immofinanz.com

 

Despre CBRE Group, Inc.:

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500 și S&P 500 cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare companie în domeniul imobiliar din lume și societate de investiții (în termeni de venituri, 2015).

Compania are mai mult de 70.000 de angajaţi (excluzând companiile afiliate) și deservește proprietarii de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin intermediul celor peste 400 de birouri (excluzând filialele) din întreaga lume.

CBRE oferă  un portofoliu extins de servicii integrate, incluzând consultanţa în tranzacţii, management de proiecte, administrarea proprietăţilor, administrarea investiţiilor, evaluare, leasing de proprietăţi, servicii de consultanţă, vânzări de proprietăţi, servicii bancare ipotecare. Vă rugăm să vizitați site-ul nostru la www.cbre.ro.

This entry was posted in Fashion and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.