Ți-e poftă de ceva bun? Primăvara aceasta, la KFC poți să-ți iei CEVA cu doar 5 lei

KFC a lansat o nouă campanie prin care le oferă clienților săi o soluție pentru momentele inevitabile de indecizie.

Decât să achiziționeze orice altceva pentru a-și satisface foamea sau pofta, lanțul de restaurante își încurajează fanii să aleagă CEVA la 5 lei din meniul propriu.

Aceștia pot alege acum dintre cele patru oferte pe bune: clasicele Crispy Sandwich, Booster sau Hot Booster și 3 Hot Wings sau pot opta pentru Copanul Kentucky, nou introdus în meniu, fiecare alături de o porție mică de cartofi prăjiți.

O altă noutate lansată de KFC odată cu această campanie sunt meniurile Kentucky, Dublu Crispy și 5 Hot Wings care au în această perioadă prețuri promoționale.

Răspunsul la “aș mânca ceva, dar nu știu ce!”, „am poftă de ceva” sau “îmi iei și mie ceva?” vine acum sub forma ofertei CEVA la doar 5 lei. De această dată, ne-am propus să folosim „ceva”- ul din expresiile uzuale ale oamenilor atunci când se referă la mâncare și chiar să-l înlocuim cu o serie de produse care se regăsesc în meniurile restaurantelor noastre.

Ofertele campaniei sunt gândite astfel încât să satisfacă dorințele diverse ale clienților: de la o gustare rapidă, la meniuri complete și accesibile, destinate atât celor ce preferă produsele inovatoare, cât și iubitorilor de rețete clasice ”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.

Noua campanie este susținută prin comunicare outdoor, în restaurante și în social media, dar și printr-un spot TV ce poate fi vizualizat și pe canalul de YouTube al KFC România, dedicat tuturor celor care știu cu siguranță că au poftă de produsele delicioase KFC, dar nu sunt deciși ce să aleagă.

Produsele din ofertă sunt disponibile în toate restaurantele KFC din țară, până la data de 11 mai 2017. Pentru mai multe detalii despre noutățile pregătite de KFC, accesați pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.

 

Despre KFC:

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume.

KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri. Există peste 19,400 de locații KFC în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 63 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova.

 

Despre Yum! Brands:

Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41,000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind și unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord.

Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.

This entry was posted in Fast Food and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.