Taco Bell deschide mâine un nou restaurant în Mega Mall, în București, și îi așteaptă pe fani cu surprize

Ultima lună a fost una plină la restaurantul Taco Bell din Băneasa Shopping City, fanii venind aici în număr mare pentru a gusta produsele originale de inspirație mexicană îndrăgite în întreaga lume.

Între timp, mulți alții așteptau cu nerăbdare ca Taco Bell să vină mai aproape de ei.

Mâine, pe 30 noiembrie, Taco Bell nu doar deschide un nou restaurant în Mega Mall, ci și invită fanii să participe la tombola de o zi, cu premii cool ce își așteaptă câștigătorii.

Taco Bell este principalul lanț de restaurante de tip „quick service restaurants” (QSR) din lume, care oferă produse de inspirație mexicană, și, totodată, cel mai nou brand din portofoliul Sphera Franchise Group. Restaurantul din Băneasa a fost deschis în prima parte a lunii octombrie, iar brandul este gata pentru cel de-al doilea capitol. Următoarea oprire: Mega Mall, unul dintre cele mai noi și, în același timp, cele mai populare centre comerciale din țară.

A fost o călătorie extraordinară până acum și suntem foarte bucuroși că fanii au răspuns entuziast la produsele și la brandul Taco Bell. Este foarte important pentru noi să fim cât mai aproape de ei, așadar am anticipat dorința celor care poate că nu locuiesc sau nu lucrează în zona Băneasa și își doresc să se poată bucura de produse mai des. În ceea ce privește locația, alegerea a fost una simplă pentru că Mega Mall se află în topul celor mai puternice mall-uri din România. Și suntem abia la început”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Taco Bell.

Mâine, de la ora 11.00, Taco Bell din Mega Mall le pregătește fanilor mai mult decât produse delicioase. Primii 100 de clienți vor primi automat un cadou surpriză la plasarea comenzii. În plus, cei care vin mâine în noul restaurant vor putea câștiga unul dintre cele 50 de premii cool oferite în cadrul unei tombole de o zi: un snowboard, longboard-uri, trotinete, rucsacuri și gulere Winter X-tubes.

Restaurantul Taco Bell din Mega Mall este situat la etajul al doilea al centrului comercial de pe strada Pierre de Coubertain nr. 3-5. Acesta este rezultatul unei investiții de 350.000 de euro și își va întâmpina clienții într-un design de tip Global Explorer, cu o suprafață de 170 de metri pătrați. Fanii pot savura produsele comandate la mese de tip Hub Tables sau Low Couch Seating, nu înainte de a vedea cum este preparată comanda lor, în bucătăria deschisă. Baterie descărcată? Nicio problemă! Clienții pot folosi prizele USB din restaurant pentru a-și încărca dispozitivele mobile și se pot conecta la rețeaua wifi dedicată, pentru a intra pe internet și a fi la curent cu noutăţile din social media.

Noul restaurant ia startul mâine cu o echipă de 40 de membri pregătiți să le ofere clienților faimoasele produse de inspirație mexicană, cu gust unic. Vedetele meniului: Crunchy Taco, Cheesy Bacon Fries Burrito, Quesadilla, Crunchwrap Supreme, Nachos Supreme și Chocodilla, o alegere dulce și delicioasă la desert.

Ne găsești la doar un click distanță, pe www.taco-bell.ro sau pe social media, prin #TacoBellRomania și pe @tacobellro:

www.facebook.com/tacobellro

www.instagram.com/tacobellro

Despre Sphera Franchise Group S.A.:

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din domeniul food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

Despre Taco Bell Corp.:

Taco Bell Corp., subsidiară a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea mai mare rețea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din lume în domeniul produselor de inspirație mexicană.

Taco Bell pune la dispoziția clienților săi produse preparate pe comandă, taco și burrito personalizabile și alte specialități cu arome curajoase și ingrediente de calitate, precum și cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienți ai brandului la nivel mondial, în fiecare săptămână.

În prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell în 27 de țări din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internațională a brandului vizează 1.000 de locații până în 2022.

Compania și francizele sale operează peste 7.000 de restaurante care generează vânzări de peste 9 miliarde de dolari.

Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vânzări globale de 15 miliarde de dolari și cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, până în 2022.



This entry was posted in Fast Food and tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.