Specialistii în solutii pentru retail, pregatiti pentru cerintele pietei in programul de calificare profesionala și certificare Magister Software

Programul Partener Certificat Magister, singurul program de certificare bazat pe calificare profesionala dedicat furnizorilor de solutii pentru retail din Romania, numara, la finalul editiei 2017-2018, 109 specialisti licentiati profesional și 33 de companii certificate.

In contextul în care comerciantii se confrunta cu noi reglementari, pe o piata tot mai competitiva, creste și nevoia de servicii profesionale și de specialisti în domeniul solutiilor integrate hardware-software pentru retail. Iata de ce un program de calificare profesionala și certificare poate asigura standarde unitare – un avantaj atat pentru furnizorii dornici să ofere servicii de calitate, cat și pentru comerciantii beneficiari si, în ultima instanta, pentru consumatori.

Lansat în 2004, programul Partener Certificat Magister este singura inițiativă de formare și certificare în branșa furnizorilor de soluții pentru retail din România. Din aprilie 2013, cursurile și testele anuale de evaluare se desfasoara prin intermediul platformei de eLearning Magister, care atrage tot mai multi inscrisi de la un an la altul. Editia 2017-2018, recent incheiata, numara 109 specialisti licentiati profesional și 33 de companii certificate – rezultate superioare celor obtinute anul trecut, când s-au certificat, în cadrul programului, 103 persoane calificate și respectiv 32 de firme partenere certificate.

Dintre cei 109 specialisti inscrisi în programul Partener Certificat Magister, editia 2017-2018, 17 se afla la prima participare. La finalul editiei, în urma evaluarilor anuale, s-au acordat:

  • 17 de licente profesionale pentru Tehnician de Instalare și Intretinere Solutii SmartCash,

  • 38 de licente profesionale pentru Trainer Autorizat SmartCash și

  • 54 de licente profesionale pentru rolul de Consultant Soluții SmartCash.

In ceea ce priveste companiile partenere, din totalul celor 33 de firme inregistrate în program, 13 au obtinut certificarea pentru a functiona drept Centru de instalare autorizat, 16 au devenit Centre de training și intervenție autorizate, patru dintre companii si-au mentinut, si anul acesta, cel mai inalt nivel de certificare, respectiv cel de Centru de service și suport tehnic autorizat.

Cele patru Centre de service și suport tehnic autorizat din orasele Bacau – Velvet Com SRL, Craiova – ECR Systems SRL, Iasi – INITA 1996 SRL, si Satu Mare – Simon Electronics SRL si-au mentinut certificarea si anul acesta si totodata au reusit sa inscrie un numar sporit de tehnicieni in vederea licentierii profesionale.

Centrelor de training si interventie autorizate li s-a alaturat compania Fiscal Service din Piatra Neamt, certificata pentru nivelul 2, respectiv cel de Centru de training și intervenție autorizat. Compania Fiscal Service din Piatra Neamt si-a inceput activitatea in anul 2004 prin distributia de case de marcat fiscale si cantare electronice, activitate care alaturi de service-ul pentru intretinerea acestor echipamente a constituit principalul obiect de activitate. Incepand din acest an, compania Fiscal Service va asigura tot suportul tehnic necesar implementarii solutiilor SmartCash RMS pe raza municipiului Piatra Neamt, respectand modelul standardizat de vanzari si asistenta tehnica valabil in intreaga retea de parteneri.

Certificata pe nivelul 1, respectiv Centru de instalare autorizat, firma Soft Time, in calitate de partener certificat, va implementa solutia SmartCash RMS in magazinele din zona judetelor Brasov, Covasna si Sibiu, avand o echipa calificata si dornica de afirmare. Compania Soft Time face parte din grupul de firme Elcate, cunoscut in aria judetelor de centru ale tarii, unde isi desfasoara activitatea de mai multi ani in domeniul telecomunicatii si electronica.

Parteneriatele Magister Software sunt in continua extindere. Printre companiile care tocmai s-au alaturat programului de calificare profesionala și certificare 2018-2019 se numara compania Erika Power Systems din Constanta, o companie de IT dedicata livrarii de solutii IT inovative prin utilizarea unor tehnologii de ultima bazate pe cele mai bune practici din industria IT&C.

Organizat de catre Magister Software, companie cu 15 ani de experienta în domeniul solutiilor pentru retail și dezvoltatorul suitei SmartCash RMS, programul vizeaza instruirea constanta și recertificarea anuala a specialistilor angajati în companiile partenere, astfel incat acestea să poata oferi retailerilor asistenta tehnica la standarde ridicate și unitare de calitate, la nivelul intregii tari.

Odata cu finalizarea editiei curente a programului, incepe un nou ciclu de certificare, 2018-2019, deschis tuturor firmelor ce doresc să ofere comerciantilor solutii SmartCash RMS, precum și serviciile aferente de instalare, intretinere, training, service și consultanta.

Despre SmartCash Retail Management System:

Implementată în peste 7500 de unități comerciale și numărând o comunitate de peste 37.000 de utilizatori, soluția SmartCash Retail Management System, dezvoltată de Magister Software, este, în prezent, cea mai raspândită platformă software pentru retail din România.

Platforma se adresează atat comercianților independenți, furnizorilor de produse și servicii din HoReCa, precum și rețelelor comerciale cu un număr mare de unități, în continuă expansiune și cu o largă răspândire teritorială. www.smartcash.ro

Despre Magister Software:

Înființată în 2002 și având capital integral românesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator și furnizor de soluții la cheie pentru retail din România, specializându-se în managementul eficient al unităților comerciale mici și mijlocii.

În cei 15 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal în dezvoltarea și implementarea unor proiecte de anvergură din retailul românesc. www.magister.ro

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.