Se lucrează la noul tău VIVO! Cluj-Napoca

VIVO! Cluj-Napoca îşi va schimba „garderoba” şi va îmbrăca curând noile colecţii de design interior.

Astfel, începând din luna iunie, centrul comercial din inima Transilvaniei va trece printr-un proces de modernizare ce va aduce un aer călduros, contemporan, tânăr şi nu în ultimul rând eclectic.

Povestea VIVO! Cluj-Napoca continuă. Centrul comercial din inima Transilvaniei îşi va întâmpina curând clienţii cu un nou look ce va răspunde tuturor aşteptărilor din partea unui mediu modern dedicat cumpărăturilor, de petrecere a timpului liber şi de divertisment. Aşadar, din luna iunie, în incinta centrului comercial, vor începe o serie de lucrări de modernizare.

Pentru ca acest proces să fie resimţit foarte puţin atât de clienţii, cât şi de chiriaşii centrului comercial, lucrările de renovare se vor realiza pe etape, majoritatea fiind efectuate pe timpul nopţii. Lucrările din fiecare zonă vor începe după finalizarea celor din zona anterioară.

Prima zonă care va îmbrăca noua „garderobă” de design interior va fi zona de servire a mesei. Noul look va fi definit de conceptul „Home Away From Home”, ce va aduce un sentiment de confort combinat cu un aer călduros ca acasă. Noul food court va fi împărţit în patru zone ce vor aduce experienţe noi clienţilor noştri. Astfel, clienţii centrului vor putea servi un ceai în Zona de Livadă, vor putea servi masa alături de familie în confortul Zonei de Picnic, vor putea savura o cafea în Coffee Lounge, sau se vor putea relaxa în Living Lounge.

A doua zonă de modernizare va avea în vedere perimetrul intrării 3 a centrului comercial, unde, printre altele, va fi creată o zonă de relaxare.

Următoarea etapă va include crearea a două noi zone de relaxare, unde clienţii vor avea posibilitatea să aibă un moment de răgaz în timpul cumpărăturilor, să citească o carte sau să îşi încarce telefonul.

Procesul de modernizare va include, de asemenea, renovarea tuturor instalațiilor sanitare din centrul comercial.

VIVO! Cluj-Napoca va îmbrăca noile colecţii de design interior începând cu luna septembrie.

Despre IMMOFINANZ:

IMMOFINANZ este un grup imobiliar comercial care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în șapte pieţe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România și Polonia. Principala activitate a IMMOFINANZ include managementul și dezvoltarea de proprietăți. Mărcile STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) și myhive (office) reprezintă puncte centrale puternice pentru aceste activități și susțin calitatea și serviciile.

Compania deține un portofoliu imobiliar de aproximativ 4,0 miliarde de euro (fără activele din Rusia), ce cuprinde peste 230 de proprietăți. IMMOFINANZ este listată la bursele de valori din Viena (fiind inclusă în indicele ATX – Austrian Traded Index) și din Varșovia. Pentru mai multe informații accesați: http://www.immofinanz.com

Despre CBRE Group, Inc.:

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500 și S&P 500 cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare companie în domeniul imobiliar din lume și societate de investiții (în termeni de venituri, 2015). Compania are mai mult de 70.000 de angajaţi (excluzând companiile afiliate) și deservește proprietarii de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin intermediul celor peste 400 de birouri (excluzând filialele) din întreaga lume.

CBRE oferă un portofoliu extins de servicii integrate, incluzând consultanţa în tranzacţii, management de proiecte, administrarea proprietăţilor, administrarea investiţiilor, evaluare, leasing de proprietăţi, servicii de consultanţă, vânzări de proprietăţi, servicii bancare ipotecare. Vă rugăm să vizitați site-ul nostru la www.cbre.ro.

This entry was posted in Divertisment and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.