Salamurile de la Caroli au mai mult de 80% carne!

Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din România, lansează o nouă ofertă completă pentru consumatori în categoria Salam și își extinde portofoliul cu 3 salamuri Caroli cu Extra Calitate și cu mai mult de 80% carne.

Începând cu luna august oferta Caroli la raft va include Salam Victoria EXTRA 80% carne, Salam Sandviș EXTRA 80% carne și Salam cu Șuncă EXTRA 90% carne.

Extinderea portofoliului în categoria Salam a celor trei noi sortimente EXTRA a fost gândită ca urmare a interesului crescut pe care consumatorii noștri au acordat-o produselor cu muuuuultă carne. Aceste produse sunt create special pentru mamele care apreciază carnea ca fiind un aliment foarte important pentru o creștere armonioasă și caută produsele cu EXTRA CALITATE care să corespundă exigențelor lor în ceea ce privește această categorie. Vorbim despre produse cu extra calitate, născute din interesul tot mai crescut al consumatorilor pentru alimente cu conținut ridicat de carne și garantate ca atare. Lansăm această inițiativă și în categoria de salam datorită răspunsului foarte pozitiv pe care l-am primit în prima jumătate de an din partea consumatorilor din cadrul categoriei de Cremwurști, cu privire la noua rețetă de cremwurști cu 80% carne sub brandul Caroli. Campania organizată pentru Cremwurștii Caroli cu 80% carne a venit ca un răspuns la nevoile consumatorilor care sunt grija noastră principală în tot ceea ce ține de activitatea companiei, fie că investim în tehnologie, fie că lansăm un produs nou”, a declarat Ana Maria Băjan, Director de Marketing al Caroli Foods Group.

Campania de comunicare a acestei noi oferte a avut la bază un studiu realizat în rândul mamelor ai căror copii au vârste cuprinse între 4 și 12 ani. Potrivit acestui studiu, mamele consideră carnea ca fiind un aliment foarte important pentru o creștere armonioasă, iar cremwurștii se află în topul preferințelor alimentare ale copiilor.  Conceptul campaniei « Șervețel știe » a luat naștere din ADN-ul brandului și a fost comunicat atât în mass media, în principal TV, cât și în social media într-un mod foarte creativ, educativ și distractiv prin intermediul Servețelului Carolino : « Mamele pot sta acum liniștite, Cremwurștii Caroli au 80% carne ». Astfel, brandul Caroli a venit cu un produs care să răspundă nevoilor mamelor, prin conținutul mare de carne. « Venind în întâmpinarea nevoilor consumatorilor – mai multă carne în produsele Caroli, consumatorii ne-au răsplătit eforturile prin alegerea pe care au făcut-o, plasând Brand-ul Caroli ca leader detașat în categoria de Cremwurști – devenind prima alegere a consumatorului din România (pe baza datelor Nielsen Iunie 2015, KAI). Ne-ar bucura foarte mult dacă am primi un răspuns la fel de pozitiv și din partea consumatorilor din categoria de salam care vor aprecia produsele EXTRA de la Caroli, cu mai mult de 80% carne“, a declarat Ana Maria Băjan, Director de Marketing al Caroli Foods Group.

Noua ofertă de salamuri Caroli cu EXTRA calitate este lansată tot cu ajutorul Șervețelului Carolino, personajul care a luat naștere din ADN-ul brandului în prima jumătate a anului acesta. Îndrăgit atât de copii, cât și de mămici, Șervețelul Carolino are rolul de a comunica beneficiile acestor produse. Totodată, Șervețelul Carolino s-a dovedit a fi un ajutor de nădejde la masă, iar părinții știu că se pot baza pe atributele Șervețelului Carolino în orice situație pentru că….. Șervețel știe!

Produsele sunt realizate în fabrica de la Pitești a producătorului, în conformitate cu cele mai înalte stadarde europene de producție, reunind experiența celor 20 de ani de activitate pe piața din România cu expertiza Campofrio Food Group, partenerul Caroli Foods în România și liderul european din industrie. Caroli Foods Group deţine certificările de siguranță și calitate ISO 9001:2008, HACCP și International Food Standard (IFS) versiunea 6, mențiunea Higher Level, unul dintre cele mai înalte standarde care atestă siguranța alimentului și calitatea produsului prin respectarea strictă a legislației europene din domeniul alimentar.

Întreaga gamă de salamuri EXTRA: Caroli Salam Victoria EXTRA 80% carne, Caroli Salam Sandviș EXTRA 80% carne, Caroli Salam cu Șuncă EXTRA 90% carne este disponibilă în magazine începând cu luna august și poate fi ușor identificată prin intermediul etichetelor noi.

Adițional, aceste salamuri vor fi comunicate în cadrul unei campanii integrate ce va cuprinde atât difuzarea unui spot dedicat pe cele mai importante stații TV, în digital și social media, cât și prin plasarea materialelor de comunicare la rafturile magazinelor.

Despre Caroli:

Caroli este cea mai populară marcă din portofoliul Caroli Foods Group, liderul pieței de mezeluri din România și unul dintre cei mai de succes procesatori de carne din Europa de Sud-Est. Datorită calității produselor și a gustului inconfundabil, Caroli este alegerea preferată a consumatorilor din România, pentru mesele în familie, la serviciu sau între prieteni, oferind peste 70 de sortimente de mezeluri bogate în carne.

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.