#redefinestefemeia. O campanie PAUL care își dorește să contribuie la schimbarea percepției femeii în societate.

#redefinestefemeia este o campanie de responsabilizare lansată de brutăriile Paul, de Ziua Internațională a Femeii, ca reacție la percepția pe alocuri învechită asupra femeii și a rolului ei în societatea românească.

Paul România s-a alăturat încă de anul trecut luptei împotriva inegalității de gen din România și susține în continuare acest demers prin campanii de conștientizare care pot avea un impact pozitiv în societate.

Campania #redefinestefemeia își propune să demonstreze că, în contextul actual, femeia nu se mai identifică cu statutul și rolul limitative care i se ofereau în societatea tradițională. Astăzi, putem identifica o serie de valențe actuale, pozitive, pe care le întâlnim și le folosim cu toții, zi de zi.

Obiectivul demersului, de a îmbunătăți familia lexicală a conceptului femeie, este susținut de instrumente specifice puse la dispoziția oricărui român care dorește să se implice alături de brutăriile Paul în campanie. Pe www.redefinestefemeia.ro orice persoană poate sugera noi definiții sau atribute ale cuvântului femeie, iar clienții care ajung în brutării își pot lăsa impresiile pe cartolinele speciale.

Paul România va colecta toate aceste informații, care ulterior vor face obiectul unei petiții adresate autorităților cu competență în combaterea discriminării, pentru a face un prim pas către îmbogățirea familiei lexicale a conceptului femeie. Petiția va fi disponibilă online.

„Considerăm că, în ziua de astăzi, sunt o mulțime de cuvinte frumoase prin care ar trebui definită femeia, mult mai multe decât cele la care ne raportam acum 50, 20 sau chiar 10 ani. De aceea am lansat #redefinestefemeia, chiar de Ziua Internațională a Femeii, o campanie de responsabilizare care face apel către români să contribuie cu accepții actuale, pozitive pentru a ilustra ce înseamnă azi ideea de femeie”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.

Mai multe informaţii despre campanie găsiţi pe www.redefinestefemeia.ro, pe pagina de Facebook Paul România și în materialul următor: https://www.facebook.com/pg/paul1889.romania/videos/?ref=page_internal

****

Despre Paul:

Cu o tradiție de peste 125 de ani Paul defineşte arta brutăriei franțuzeşti, fiind renumit pentru rafinamentul şi calitatea produselor sale servite zilnic în cele peste 500 de brutării deschise în întreaga lume.

Istoria Paul începe în 1889, cu o brutărie şi patiserie franţuzească de familie. Produsele Paul transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franţuzesc: gourmet şi sofisticat, dar în acelaşi timp tradiţional şi atemporal. Alături de pasiunea pentru pâinea franţuzească, reţetele unice cu ingrediente atent selecţionate sunt elementele care constituie identitatea mărcii Paul.

În România, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 şi deține până în momentul de față 17 brutării în 4 oraşe. Acestea se găsesc în Bucureşti (Dorobanţi, la Universitate, în Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, Bucharest One, ParkLake), Ploieşti (Ploieşti Shopping City), Cluj (Polus Center) şi Constanţa (City Park Mall). Există şi locaţii de tip chariot amplasate în Bucureşti Mall, Băneasa Shopping City, Mega Mall, Sun Plaza şi Iulius Mall Cluj.

This entry was posted in Fast Food and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.