Puiul Fericit de la AGRICOLA a fost votat Produsul Anului la categoria Carne refrigerată

Puiul Fericit de la AGRICOLA a primit luna aceasta distincția de Produsul Anului la categoria Carne refrigerată, ca urmare a votului a peste 6.000 de consumatori români.

Această recunoaștere vine după distincțiile internaționale obținute anul trecut, printre care cele două stele aurii pentru gust remarcabil, obținute din partea The International Taste and Quality Institute.

De zeci de ani, ne gospodărim cu pricepere și pasiune fermele, fabricile și liniile de producție. Dezvoltăm produse noi și respectăm rețetele tradiționale moștenite de generații. Ca în orice gospodarie adevarată, punem pe mesele familiilor noastre aceleași produse pe care le oferim consumatorilor noștri: asta înseamnă pentru noi prospețime fără compromisuri și încredere în rezultatele muncii noastre.

Suntem aici din 1956, așa că suntem datori predecesorilor noștri să continuăm munca lor și să le spunem povestea. Suntem mereu pregătiți să ne întâmpinăm clienții cu produse proaspete și cu o vorbă bună.

Suntem onești, suntem autentici și suntem pregătiți să facem față oricărei provocări.

Suntem Agricola, un neam de gospodari.

În spatele construcției acestui produs sunt sute de oameni: fermieri, procesarea respectiv sacrificarea și ambalarea cu grijă și încredere, logistica și o echipă de vânzări dinamică. Tripleta de aur este completată de partenerii de retail cărora le mulțumim pentru tot sprijinul acordat în creșterea acestei categorii de nișă și încrederii în calitatea și, evident, inovația la nivel de produs pentru Puiul Fericit.” a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola Internațional.

Inovație pentru produs, consumator fericit

Produsul Anului este un demers care premiază inovația în produs, după un concept internațional ce activează în prezent în peste 40 de țări. În România, marca „Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a opta ediție și este reprezentată de către agenția de comunicare Media Concept Store, care coordonează și gestionează activitățile întregului proiect.

Studiul s-a desfasurat în luna aprilie 2017, pe un panel de 6.000 de consumatori români, constituit din persoane cu vârsta de peste 18 ani, într-un eșantion reprezentativ la nivel național. Produsul Anului este desemnat sortimentul care acumulează cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii: atractivitate, inovație si satisfacție.

Analiza datelor a fost realizată de compania de research specializată EXACT, membră ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), eroarea maximă de eșantionare fiind de +/-1.3%.

Produsul Anului primește înscrieri anual pentru serviciile și bunurile de consum care demonstrează inovația la nivel de funcționalitate, design sau ambalaj. Aceasta inovație presupune că produsul respectiv îmbunătățește viața consumatorului și/sau o face mai ușoară.

Poate fi un produs cu totul nou, sau o reinvetare a unuia existent: un ingredient nou, o formulă mai sănătoasă, o formă sau dimensiune modificată a ambalajului, care îl face mai facil în utilizare.

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.