Profitul grupului Hornbach în primele nouă luni a depășit nivelul din anul precedent

În primele nouă luni ale exercițiului financiar (1 martie – 30 noiembrie 2016), profitul grupului Hornbach (concernul Hornbach Holding AG & Co. KgaA) a depășit nivelul anului precedent.

Potrivit raportului companiei, în aceeași perioadă s-a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 5,9%, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, aceasta ajungând astfel la peste 3 milioane euro, în timp ce rezultatul operațional consolidat (EBIT) a crescut cu 5,7%, ajungând la 182,3 milioane euro.

„În cel de-al treilea trimestru din 2016/2017, am înregistrat din nou o creștere a profitabilității comparativ cu anul precedent. Creșterea cifrei de afaceri a fost foarte îmbucurătoare în sezonul de toamnă al acestui an, atât în Germania, cât și în restul Europei, o parte tot mai mare din acest succes revenind activităților noastre online”, a declarat Albrecht Hornbach, Președintele Consiliului de Administrație al Hornbach Management AG.”

Magazinele de bricolaj au înregistrat o creștere a cifrelor de afaceri cu 6% în primele nouă luni.

Cifrele de afaceri ale celui mai mare subconcern operativ, Hornbach Baumarkt AG, au crescut în cel de-al treilea trimestru (1 septembrie – 30 noiembrie 2016) cu 4,4%, ajungând la peste 900 milioane euro. În primele nouă luni ale anului 2016/2017, cele 154 magazine de materiale de bricolaj Hornbach din cele nouă țări europene – care nu au înregistrat nicio modificare comparativ cu trimestrul precedent – au înregistrat o creștere a cifrei nete de afaceri de 6%, ajungând la aproape 3 miliarde euro.

Raportat la suprafață și la efectele variației cursului de schimb valutar, cifrele de afaceri ale magazinelor de bricolaj au crescut în cel de-al treilea trimestru cu 3% și în primele nouă luni ale exercițiului financiar 2016/2017 cu 4%.

În plus, filialele Hornbach din afara Germaniei au înregistrat cele mai mari creșteri ale cifrei de afaceri. În acest caz, business-urile raportat la suprafață au crescut cu 3,9% în cel de-al treilea trimestru, comparativ cu anul anterior, și cu 6,1% în primele nouă luni. În Germania, creșterea cifrei de afaceri raportat la suprafață, care a fost de 2,2% în cel de-al treilea trimestru și de 2,4% în primele nouă luni, a rămas la nivelul din primele șase luni. Rezultatul operațional consolidat (EBIT) al subconcernului a crescut cumulat după primele nouă luni cu 4,5%, ajungând la 133 milioane euro.

Subconcernul Hornbach Baustoff Union GmbH (HBU), care este orientat mai puternic spre clienții profesionali din industria construcțiilor decât subconcernul Hornbach Baumarkt AG, a înregistrat în cel de-al treilea trimestru o creștere a cifrei nete de afaceri de 8,4%, ajungând la 67,4 milioane euro. În primele nouă luni, cifra de afaceri a crescut cu 4,6%, ajungând la 190,7 milioane euro, iar rezultatul opreațional consolidat (EBIT) a cunoscut o evoluție de 5%, ajungând la 8,7 milioane euro.

Prognosticul privind cifra de afaceri și profitul pentru întregul exercițiu financiar 2016/2017 a fost confirmat de către Consiliul de Administrație la prezentarea indicatorilor pentru cele nouă luni. Conform acestora, se preconizează în continuare, atât pentru grupul Hornbach, cât și pentru subconcernul Hornbach Baumarkt AG, creșteri ale cifrei de afaceri de circa 5%. De asemenea, se estimează că rezultatul opreațional consolidat (EBIT), excluzând profiturile și cheltuielile neoperative în subconcernul Hornbach Baumarkt AG, se va situa la nivelul anului precedent (99,3 milioane euro), iar în întregul concern Hornbach Holding la nivelul exercițiului financiar 2015/2016 (151,2 milioane euro).

# # #

Despre Hornbach România:

HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2014/2015 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,5 miliarde de Euro, în creștere cu 6% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 154 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având 16.500 de angajați care contribuie la succesul companiei, dintre aceștia peste 770 activând în România.

This entry was posted in Bricolaj and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.