Primul magazin Bershka din Maramureș se deschide pe 9 martie 2017, în VIVO! Baia Mare

Centrul comercial VIVO! Baia Mare anunță deschiderea primului magazin Bershka din zona Maramureș pe 9 martie 2017.

În VIVO! Baia Mare, noua locație Bershka oferă colecții în pas cu ultimele tendințe dedicate tinerilor. În magazin, produsele sunt expuse în funcție de stil, prezentând o gamă variată de produse, de la îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii casual până la articole basic şi sport.

În perioada 09-12 martie 2017, primii 200 de clienți care fac cumpărături de minim 200 de lei din magazinul Bershka din incinta VIVO! Baia Mare, câştigă automat şi fără tragere la sorți un voucher de cumpărături în valoare de 50 de lei.

Acesta poate fi ridicat de la Biroul de Informații  VIVO! Baia Mare şi este valabil în magazinul Bershka până la data de 31.03.2017.

Brandul Bershka a fost fondat în anul 1998 ca o marcă a grupului Inditex (alături de Zara, Pull and Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Zara Home și Uterqüe), cu un concept nou, adresat tinerilor interesați de ultimele tendințe în modă. Bershka alege cele mai bune amplasamente comerciale din fiecare oraș, magazinele sale fiind poziționate în zone strategice, în cele mai importante centre comerciale.

Brandul este prezent în 70 de țări, având peste 1.000 de magazine, concepute ca puncte de întâlnire în care clienții găsesc un mix de modă, muzică și artă. În fiecare departament – Bershka, BSK și Man – clienții găsesc o ofertă variată de produse.




Despre VIVO! Baia Mare:

VIVO! Baia Mare este primul centru comercial şi de divertisment din regiunea de nord – vest a ţării. Având o suprafaţă închiriabilă de 30.000 de mp, VIVO! Baia Mare reuneşte sub acelaşi acoperiş branduri naţionale şi internaţionale de renume, printre care un multiplex cu 6 săli de cinema şi un hipermarket Cora, şi de asemenea pune la dispoziţia clienţilor săi 600 de locuri de parcare. VIVO! Baia Mare  este deţinut de către grupul austriac IMMOFINANZ.




Despre IMMOFINANZ: 

IMMOFINANZ este o companie imobiliară comercială care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în opt pieţe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Polonia şi Moscova. Principala activitate a IMMO FINANZ include managementul și dezvoltarea de proprietăți.

Mărcile STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) și myhive (office) reprezintă puncte centrale puternice pentru aceste activități și susțin calitatea și serviciile. Compania deține un portofoliu imobilia r de aproximativ 5,2 miliarde de euro, ce cuprinde peste 350 de proprietăți. IMMOFINANZ este listată la bursele de valori din Viena (fiind inclusă în indicele ATX – Austrian Traded Index) și din Varșovia.
Pentru mai multe informații accesați: http://www.immofinanz.com

This entry was posted in Fashion and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.