Praktiker România anunţă rezultatele financiare pentru anul 2016: vânzările au crescut cu peste 3%

Pentru anul 2016, Praktiker România anunţă o creştere a vânzărilor de peste 3% faţă de anul 2015.

Rezultatele financiare pozitive vin în contextul unei scăderi de 4.8 procente a pieţei construcţiilor, în aceeaşi perioadă.

Pentru Praktiker România, 2016 a fost un an favorabil, al consolidării financiare, atât datorită creşterii vânzărilor, cât şi menţinerii rezultatelor operaţionale la un nivel similar cu cel din 2015, în ciuda majorării nivelului chiriilor. În plus, tot în 2016 am luat și decizia de a le crește salariile și beneficiile angajaților noștri. Nu doar pentru a ne alinia trendului pieței, ci și pentru a-i menține aproape de companie, pentru că reprezintă pentru noi o resursă valoroasă. Ne-am menţinut creşterea şi trendul ascendent de la preluarea din 2014 şi ne dorim ca evoluţia să continue şi anul acesta, cu atât mai mult cu cât există premise ale revenirii pe profit”, a spus dl. Omer Susli, proprietar Praktiker România.

Afacerile companiei Praktiker România s-au ridicat anul trecut la 137 milioane de euro, la un nivel similar anului 2015.

Modernizarea magazinelor şi investiția în online – parte din strategia companiei pentru creștere

O contribuţie semnificativă în evoluţia business-ului pentru anul 2017 o va avea şi strategia de remodelare a magazinelor. Praktiker investește aproximativ 600.000 de euro pentru fiecare unitate. Astfel, până la finalul acestui an, reprezentanţii companiei îşi doresc să ajungă la un număr de 20 de magazine Praktiker modernizate şi redeschise, din cele 27 existente la nivel naţional.

În prezent, Praktiker are 1700 de angajați în cele 23 de oraşe unde există unităţi de vânzare şi o ofertă de 400 de locuri de muncă disponibile.

În plus, un alt factor important de creştere este şi magazinul online, care se apropie de nivelul vânzărilor unui magazin Praktiker offline, iar vânzările continuă să crească. Oferta online include peste 20.000 de produse livrabile la nivel naţional, urmând ca, în a doua jumătate a anului, să fie dezvoltată şi opţiunea Click and Collect pentru clienţii care vor să economisească timpul petrecut în magazin: vor plăti în online şi vor ridica produsele gata pregătite direct din magazin.

Compania creează în permanenţă noi atribute şi funcționalităţi care să vină în sprijinul clienţilor care preferă această modalitate de achiziţie: de la noi metode de curierat, până la noi metode de plată. În prezent, comenzile efectuate în magazinul online sunt livrate dintr-un singur magazin către întreaga ţară, urmând ca, în curând, procedura de livrare să fie extinsă la trei magazine.




Despre Praktiker România:

În România, Praktiker este cel mai cunoscut brand din piaţa de DIY, cu un nivel de notorietate de peste 98%. În prezent, compania are 27 de magazine în 23 de oraşe din ţară.

Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior, produse de grădinărit şi materiale de amenajări, produse sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice. În plus, magazinul online www.praktiker.ro pune la dispoziţia clienţilor din toată ţara o varietate de peste 20.000 de produse.

This entry was posted in DYI and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.