Praktiker răsplăteşte fidelitatea clienţilor cu reduceri pe viaţă prin cardurile BLUE şi GOLD

Special pentru clienţii fideli, Praktiker a creat două carduri de fidelitate – BLUE şi GOLD – ce aduc beneficii pe viaţă constând în preţuri speciale, discount-uri şi chiar cadouri pentru acasă.

Praktiker este alături de clienţii săi fideli şi îi ajută să ţină pasul cu toate schimbările din casele lor, pentru ca aceştia să-şi poată transforma locuinţele exact aşa cum îşi doresc.

Beneficiile cardurilor de fidelitate BLUE şi GOLD

Posesorii de card de fidelitate se bucură de oferte speciale, cum ar fi cuponul de 20% reducere la un produs la alegere, prezent în actualul catalog de oferte disponibil în magazine.

În plus, beneficiază de reduceri pe viaţă şi pot obţine până la 100% reducere la serviciile Praktiker. Orice posesor de card de fidelitate are acces la propriul cont online unde poate verifica, în orice moment, statusul cardului.

Programul de fidelitate pe care îl oferim la Praktiker prin intermediul cardurilor BLUE şi GOLD este unic pe piaţa DIY din România, fiind şi cel mai important diferenţiator al nostru. În prezent, 450.000 de clienţi Praktiker beneficiază de avantajele celor două carduri pe care le punem gratuit la dispoziţia celor care trec pragul magazinelor noastre din toată ţara, dintre care 110.000 sunt deţinători de carduri active GOLD.

Într-o piaţă în care nivelul concurenţei este foarte ridicat, ne bucurăm să răsplătim fidelitatea clienţilor Praktiker prin toate beneficiile aduse de cele două carduri. De altfel, anul acesta am acordat cele mai mari discount-uri înregistrate, sub formă de voucher, în valoare de 1.082,6 lei pentru un deţinător de card GOLD şi 912,25 lei în cazul cardului BLUE.

Clienţii noştri fideli fac achiziţii de 4 ori pe an, în medie, şi au un coş mediu de 3 ori mai mare decât cel al clienţilor care nu deţin un card de fidelitate. Ei reprezintă barometrul nostru – ştim care sunt cerinţele şi dorinţele lor, facem studii şi dezvoltăm permanent servicii şi aplicaţii dedicate, iar în acest fel devenim tot mai buni datorită lor”, a spus Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker România.

Utilizarea cardului de fidelitate Praktiker

Pentru a acumula valoarea fiecărei achiziţii pe card, acesta va fi arătat la casa de marcat de fiecare dată când sunt efectuate cumpărături. Atunci când valoarea cumpărăturilor pe cardul de fidelitate atinge pragul de 3.000 lei, cumulat în ultimele 12 luni, poate fi solicitat voucher-ul valoric de 5% reducere pentru achiziţiile deja efectuate, pentru articole rabatabile. Din acest moment, voucher-ul poate fi solicitat după fiecare achiziţie, urmând a fi utilizat la următoarea cumpărătură.

Când suma cumpărăturilor ajunge la 15.000 lei în ultimele 12 luni, cumpărătorul devine automat client GOLD pentru 2 ani şi primeşte 10% reducere la fiecare achiziţie, direct la casa de marcat. După cei 2 ani de statut GOLD, clientul poate prelungi statutul încă 2 ani dacă valoarea achiziţiilor din ultimele 12 luni este de 15.000 lei sau poate reveni la statutul de client BLUE.

Cum se obţine cardul de fidelitate Praktiker

Clienţii Praktiker pot beneficia gratuit de cardul de fidelitate, în 3 paşi simpli:

  1. Descărcând şi completând formularul pentru eliberarea cardului de fidelitate.

  2. Printând formularul completat.

  3. Cardul de fidelitate se eliberează în baza formularului, direct din magazinul preferat.

Mai multe detalii sunt disponibile pe www.praktiker.ro/info/client-fidel.

Despre Praktiker România:

În România, Praktiker este cel mai cunoscut brand din piaţa de DIY, cu un nivel de notorietate de peste 98%. În prezent, compania are 27 de magazine în 23 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior, produse de grădinărit şi materiale de amenajări, produse sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice. În plus, magazinul online www.praktiker.ro pune la dispoziţia clienţilor din toată ţara o varietate de peste 20.000 de produse.

În prezent, Praktiker are implementate programe de fidelizare cu avantaje, customizate pentru cele trei mari categorii de clienţi, consumatori finali – cardul de client fidel -, client profesionist – mester card -, şi clienţii Business to Business. Aceste programe permit clienţilor să beneficieze de avantaje pentru cumpărăturile de la Praktiker.

This entry was posted in DYI and tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.