PepsiCo oferă un grant de 100.000 euro unui start-up, în cadrul programului Nutrition Greenhouse

PepsiCo a acordat un grant final de 100.000 de euro, în cadrul primului program incubator al companiei în Europa – Nutrition Greenhouse, start-up-ului Erbology, care oferă produse nutritive pe bază de plante.

Erbology, companie deținută de doi tineri din Republica Moldova, cu sediul în Londra, a înregistrat o creştere de peste 400% pe perioada de desfăşurare a incubatorului.

Juan Ignacio Amar, Vicepreşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană şi coordonatorul programului, a afirmat: „Am lansat programul Nutrition Greenhouse pentru a ne parteneria cu cei mai buni şi promiţători antreprenori din zona nutriţională a industriei alimentelor şi băuturilor. Scopul nostru a fost să lucrăm cu brand-uri inovatoare, care ne împărtăşesc viziunea de a livra produse nutritive accesibile şi gustoase, pentru fiecare zi. A fost o decizie foarte grea să alegem o singură companie care să primească grantul de 100.000 de euro, dar îi felicit din toată inima pe Irina şi Victor Turcan de la Erbology. Entuziasmul, ambiţia şi spiritul de echipă arătate în timpul programului au fost excepţionale şi sunt reflectate în rezultatele pe care le-au obţinut.“

Fondată în Londra, în 2015, de fraţii Irina şi Victor Turcan, originari din Republica Moldova, Erbology îşi propune să inspire oamenii în a adopta un stil de viaţă echilibrat. Compania transformă plante viguroase, complementare, în alimente, băuturi şi ingrediente pentru reţete integrale, care pot fi folosite în viaţa de zi cu zi.

Irina Turcan, fondatoarea Erbology, a adăugat: „Suntem onoraţi să primim grantul final al programului PepsiCo Nutrition Greenhouse. Am realizat foarte multe în cele şase luni în care am lucrat cu mentorul nostru de la PepsiCo la cel mai bun mod în care să utilizăm grantul iniţial de 25.000 de euro, iar suplimentarea de 100.000 de euro este foarte importantă pentru business-ul nostru deoarece ne dorim o creştere accelerată în retail şi e-commerce. Le mulţumim tuturor celor implicaţi în acest program – a fost o experienţă fantastică ce ne-a ajutat să înţelegem cum să ne concentrăm pe ceea ce e relevant pentru brand-ul nostru şi apoi să implementăm perfect strategia. Colegii antreprenori din Nutrition Greenhouse şi mentorii lor au realizat o muncă extraordinară în ultimele 6 luni şi sunt mândră că am crescut împreună cu ei.”

Ca parte din programul Nutrition Greenhouse, Erbology a folosit grantul iniţial de 25.000 de euro şi accesul la experţii PepsiCo pentru a-şi concretiza viziunea de a face ingredientele din plante mai accesibile. Erbology a lucrat la introducerea unei noi game de produse care include bomboane energizante şi biscuiţi. Specialiștii în marketing ai PepsiCo i-au ajutat pe frații Turcan să lanseze 11 produse noi în câteva luni, precum și la abordarea pe zona de retail, produsele fiind listate pe supermarket-ul online Ocado pe parcursul programului.

Mentorul Erbology, Lee Chung (West Europe Marketing Director for Premium Products PepsiCo) adaugă: „Mi-a făcut plăcere să lucrez cu un talent excepţional ca Irina şi să ajut un start-up să crească atât de repede. A fost o adevărată inspirație pentru mine să văd ce a reuşit Erbology în doar câteva luni. Le muţumesc tuturor celor care au participat la programul din acest an, în special colegilor de la PepsiCo care au oferit consultanță celor 8 companii. Fiecare a avut o implicare extraordinară.“

Erbology a fost una dintre cele opt companii inovatoare de nutriţie, din industria alimentelor și băuturilor, selectate să participe în proiectul Nutrition Greenhouse 2017. De-a lungul a 6 luni, start-up-urile au lucrat îndeaproape cu specialiştii PepsiCo pentru a găsi soluţii la provocările-cheie din cadrul unui business, ce ţin de distribuţie, marketing şi aprovizionare.

Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul companiei de a încuraja inovațiile şi de a colabora cu antreprenori şi specialiști care contribuie la modelarea industriei de alimente şi băuturi. Acesta joacă un rol important în a ajuta PepsiCo să realizeze obiectivul “Performanţă cu Scop” de a-şi transforma portofoliul şi de a aduce opţiuni mai nutritive şi accesibile pentru consumatori. Mai multe detalii despre iniţiativa “Performanţă cu Scop” pot fi găsite la http://www.pepsico.com/sustainability/performance-with-purpose.

Despre Erbology:

Erbology (Londra, Marea Britanie) – Specializată în alimente integrale organice realizate din plante viguroase, atent selecționate pentru a se completa reciproc. Printre ingredinte se află anghinarea de Ierusalim, ambalată cu fibre probiotice, cătina de mare bogată în grăsimi omega-7 și amaranth bogat în proteine de înaltă calitate. De-a lungul programului, fondatorii Erbology, Irina şi Victor Turcan, au lucrat cu mentorul lor de la PepsiCo, Lee Chung, WESA Marketing Director, pentru a se extinde cu o nouă gamă de alimente accesibile pentru a le permite oamenilor să se bucure mai uşor de calitatea bună a ingredientelor-cheie. https://www.erbology.co.uk/

Despre PepsiCo Nutrition Greenhouse:

PepsiCo Nutrition Greenhouse a fost lansat în martie 2017, pentru a susţine brandurile inovatoare de nutriţie din industria de alimente şi băuturi pentru consumatorii europeni. Opt companii au fost selectate pe baza calităţii produselor și brandului, a preocupării lor pentru sănătatea consumatorului, a modelului de business scalabil şi a unicității pe piaţă.

Toate cele opt companii care s-au alăturat programului de şase luni, începând din iune 2017, au primit un grant de 25.000 de euro, iar fondatorii start-up-urilor au făcut echipă cu experţii PepsiCo, ca să-şi atingă potenţialul maxim pe piaţă. Printr-o serie de workshop-uri în persoană şi evenimente virtuale, fiecare antreprenor a lucrat cu partenerii lor din PepsiCo pentru a găsi soluţii pentru situaţiile curente de pe piaţă şi de a pune la cont planuri de a atinge o creştere rapidă.

Despre PepsiCo:

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător. Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.