PepsiCo dezvăluie brandurile inovatoare care vor participa în primul său program incubator din Europa

PepsiCo a selectat opt branduri de nutriţie, sănătate şi wellness care vor fi incluse în primul program incubator din Europa dezvoltat în colaborare cu specialiștii companiei, pentru a susţine antreprenorii din industria alimentelor și băuturilor.

În cadrul PepsiCo Nutrition Greenhouse, fiecare dintre cele opt companii finaliste primește o bursă de 25.000 euro şi, timp de 6 luni, este ajutată de un expert PepsiCo să-şi atingă potenţialul maxim pe piaţă.

 

Cele opt companii selectate, care concurează pentru marele premiu de 100.000 de euro, sunt:

  • Divingmar (Malaga, Spania) – Proteine de sporire a aromei, bogate în aminoacizi, realizate din kombu, o varietate de algă comestibilă.
  • Erbology (London, UK) – Specializată în alimente integrale organice realizate din plante viguroase, atent selecționate pentru a se completa reciproc. Printre ingredinte se află anghinarea de Ierusalim, ambalată cu fibre probiotice, cătina de mare bogată în grăsimi omega-7 și amaranth bogat în proteine de înaltă calitate.
  • Fit Kitchen (Londra, Marea Britanie) – Semipreparate pentru microunde, bogate în proteine şi fibre, realizate de nutriţionişti pentru a oferi diverse opţiuni de preparate cu un conţinut redus de carbohidraţi şi care au sub 300 de calorii.
  • Frecious (Geneva, Elveţia) – Produse din fructe şi legume, gata de consumat și realizate într-un mod sustenabil, care pot fi consumate cu pâine sau biscuiţi, în salate sau în preparate cu cereale, ouă, peşte sau carne.
  • JIMINI’S (Montreuil, Franţa) – Snacks-uri nutritive făcute din insecte comestibile crescute în Europa pentru a asigura o anumită calitate şi trasabilitate, dar şi pentru a reduce impactul asupra mediului înconjurător.
  • Nature On Tap Ltd / TAPPED Birch Water (Londra, Marea Britanie) – Realizat din lichidul revigorant care se află în interiorul copacilor de mesteacăn. Acest produs este inspirat de tradiţii nordice, vechi de secole, fiind plin de nutrienţi, minerale şi reprezintând o sursă naturală de mangan, un benefic antioxidant.
  • No Fairytales (Amsterdam, Olanda) – Wrap-uri diferite de tortilla, realizate din morcovi şi sfeclă, care conţin 45% legume şi beneficiază de un conţinut ridicat de fibre şi puţine calorii.
  • Your Superfoods (Berlin, Germania) – Produsele mixte Superfood oferă un plus de susbtanțe hrănitoare smoothie-urilor, sucurilor, iaurtului, müsli-ului şi snacks-urilor. Alcătuite din ingrediente integrale, cu conţinut ridicat de proteine, provenite din toată lumea, acestea oferă mai multă energie, imunitate, antioxidanţi şi proteine.

Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul companiei de a încuraja inovațiile şi de a colabora cu antreprenori şi specialiști care contribuie la modelarea industriei de alimente şi băuturi.

Juan Ignacio Amar, Vicepreşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană şi inițiatorul programului, afirmă: „Privind spre viitor, PepsiCo s-a adaptat în mod constant la schimbările legate de consumatori şi de mediul de business. Am fost pionieri ai domeniului de sănătate şi wellness în urmă cu peste 20 de ani şi continuăm să învăţăm în fiecare zi. Programul nostru Nutrition Greenhouse va crea un spaţiu de colaborare pentru opt companii vizionare din această industrie și aşteptăm cu nerăbdare să valorificăm entuziasmul şi determinarea comună de a genera o creştere rapidă și sustenabilă pentru produsele nutritive.”

Lansat în martie 2017, programul PepsiCo Nutrition Greenhouse se adresează companiilor de alimente și băuturi cu vânzări de cel mult 2 milioane euro, care vizează consumatorii din Europa. Cele opt finaliste au fost selectate pe baza calităţii produselor și brandului, a preocupării lor pentru sănătatea consumatorului, a modelului de business scalabil şi a unicității pe piaţă.

Mai multe detalii despre PepsiCo Nutrition Greenhouse pot fi găsite la www.nutritiongreenhouse.com.

 

Despre PepsiCo:

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana.

Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

În centrul filosofiei PepsiCo se află “Performanță cu Scop”, filosofia fundamentală care definește crezul companiei – succesul PepsiCo se află în legătură directă cu sustenabilitatea mediului înconjurător.

Îmbunătățirea continuă a produselor pe care compania le comercializează, responsabilitatea de a proteja mediul înconjurător și încrederea acordată oamenilor fac din PepsiCo o companie globală de succes care realizează valori pe termen lung pentru societate și pentru acţionari.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.pepsico.com.

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.