Penny Market continuă planul de dezvoltare cu 4 noi magazine deschise în luna septembrie

REWE România continuă planul de extindere și deschide în luna septembrie patru noi magazine Penny Market în București și în alte trei județe din România.

Astfel, grupul ajunge la 207 magazine deschise până în prezent în țara noastră. Clienții vor descoperi noile Penny Market cu un design modern și elegant, bucurându-se de o experiență complet nouă prin organizarea diferită a categoriilor de produse, dar și prin articolele proaspete, selecționate cu grijă zi de zi.

Prima deschidere din luna septembrie va avea loc miercuri, 6 septembrie, cu noul magazin Penny Market aflat pe Șoșeaua Colentina nr. 27, sector 2. Magazinul este deschis de luni până sâmbătă în intervalul orar 07:00 – 23:00, și duminica între 08:00 – 21:00. Noul Penny Market are 14 angajați care își vor desfășura activitatea pe o suprafață de 878 m2 .

Seria deschiderilor din luna septembrie va continua cu:

  • Penny Market Brăila (județul Brăila), aflat pe Șos. Buzăului nr 16, cu o echipă de 30 de angajați, o suprafață de 2172 m2 și 132 de locuri de parcare. Magazinul este deschis de luni până sâmbătă în intervalul 07:00 – 23:00 și duminica între 08:00 – 21:00.
  • Penny Market Bacău (județul Bacău), pe strada Alexei Tolstoi, nr.4. Cei 16 angajați își așteaptă clienții de luni până sâmbătă în intervalul 07.00-23.00 și duminica în intervalul 08.00-21.00 în magazinul cu o suprafață de 1161m2 și 74 de locuri de parcare, din care patru locuri de parcare sunt dedicate persoanelor cu handicap.
  • Penny Market Simeria (județul Hunedoara), de pe strada Atelierului, nr.4. Cei 15 angajați își așteaptă clienții de luni până sâmbătă în intervalul 07.30-22.00 și duminica în intervalul 08.00-20.00 în magazinul cu o suprafață de 1408.1m2 și 66 de locuri de parcare, din care două locuri de parcare sunt dedicate persoanelor cu handicap. Noile magazine își vor primi clienții cu o varietate de legume și fructe în raionul aflat chiar la intrare și le vor pune la dispoziție o gamă largă de specialități de panificație și patiserie.

În plus, magazinele le vor oferi clienților și o selecție de produse proaspete și accesibile pentru fiecare moment al zilei, cu o gamă generoasă de lactate și brânzeturi, carne proaspătă și o gamă completă de pește și mezeluri.

Clienții vor beneficia și de un număr de produse disponibile în variantă vrac, care pot fi găsite ușor atât la raioanele cu dulciuri și snacks-uri, cât și în zona cu produse congelate.

 

Despre PENNY Market:

PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

În prezent, REWE România deține 207 magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi. În ultimii ani, PENNY Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor.

Începând cu „de România”, comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție. Noul concept de comunicare, „de România”, transmite mesajul că PENNY Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, „cu de toate”, țin si Valentine’s Day, deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung. Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.

This entry was posted in Supermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.