Noua gamă de deserturi speciale pentru sărbători este disponibilă în brutăriile Paul

Brutăriile PAUL au introdus în meniu gama de produse Noel 2016, oferind clienţilor o selecție variată de deserturi special create pentru această perioadă a anului.

Colecţia de Crăciun readuce aromele specifice sărbătorilor de iarnă, din cadrul meselor festive. Fanii brandului se pot bucura de rafinatele și ineditele produse franţuzeşti, în ediţie limitată.

Printre deserturile speciale din gama de produse pentru Crăciun se numără: Mini macarons Noel, cu diverse arome delicate precum caramel cu nuci pecan, caramel sărat cu unt, castane, vanilie sau cireșe amare, Buchette L’Intense, prajitura cu cremă bavareză de ciocolată neagră și crema ușoară de mascarpone cu sos de caramel sau Buchette La Fabuleuse, prajitura cu mere caramelizate, migdale și nuci.

Selecția pentru sărbători pune la dispoziția clienților și torturi, cu sortimente vedetă precum crema bavareză de ciocolată şi vanilie, sos de mere Boskoop, cremă de cafea sau cremă de vanilie.

Crăciunul este un moment aparte, marcat de mese festive şi cadouri deosebite. De aceea am lansat în brutării această colecție elegantă, pentru o masă de Crăciun cu totul specială. Produsele din colecția Noel ne ajută să oferim clienţilor noştri oportunitatea de a le dărui celor dragi momente dulci în arome de sărbătoare”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul România.

Gama de produse destinate sărbătorilor este disponibilă în toate brutăriile Paul, până la data de 8 ianuarie 2017. Mai multe informaţii despre campanie, brutării, produse şi oferte găsiţi pe paginile de Facebook şi Instagram ale Paul România.

****

Despre Paul:

Cu o tradiție de peste 125 de ani Paul defineşte arta brutăriei franțuzeşti, fiind renumit pentru rafinamentul şi calitatea produselor sale servite zilnic în cele peste 500 de brutării deschise în întreaga lume.

Istoria Paul începe în 1889, cu o brutărie şi patiserie franţuzească de familie. Produsele Paul transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franţuzesc: gourmet şi sofisticat, dar în acelaşi timp tradiţional şi atemporal. Alături de pasiunea pentru pâinea franţuzească, reţetele unice cu ingrediente atent selecţionate sunt elementele care constituie identitatea mărcii Paul.

În România, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 şi deține până în momentul de față 16 brutării în 4 oraşe. Acestea se găsesc în Bucureşti (Dorobanţi, la Universitate, în Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, Bucharest One), Ploieşti (Ploieşti Shopping City), Cluj (Polus Center) şi Constanţa (City Park Mall). În Bucureşti există şi locaţii de tip chariot amplasate în Bucureşti Mall, Băneasa Shopping City, Mega Mall şi Sun Plaza.

This entry was posted in Fast Food and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.