METRO – Starurile Comunității și-a desemnat câștigătorii

METRO a încheiat cea de-a doua ediție a competiției „METRO – Starurile Comunității” și premiază trei antreprenori cu proiecte de responsabilitate socială în comunități din județul Galați și din București. Evenimentul de premiere din 10 septembrie a marcat finalul competiției și înmânarea premiilor în valoare totală de 70.000 de lei.

Compania Softmagazin S.R.L din județul Galați ocupă primul loc în competiție, cu un premiu în valoare de 30.000 de lei. Adrian Buhai, administratorul companiei, și-a propus să se implice în rezolvarea unei probleme stringente în comunitate: rata mare de abandon școlar cauzat de gradul de sărăcie a familiilor locale; în 2009, a cumpărat o casă pe care a transformat-o într-un centru social, unde, în prezent, 14 copii beneficiază aici de o masă, ajutor la teme și de activități educaționale.

Pe locul al doilea se situează Centrul Medical Brotac din București, câștigător al premiului de 20.000 de lei. Angajații companiei și-au propus în 2014 să atragă atenția părinților asupra deformărilor coloanei dezvoltate de copii la vârste fragede, din cauza unor poziții incorecte la birou. Ei au trecut prin 13 școli din București și au consultat gratuit aproximativ 2400 de copii. În urma consultațiilor, echipa Brotac a descoperit că peste 60% dintre ei prezintă deformări ale coloanei. După consultații, 130 de copii din cele 13 școli au avut șansa de a primi asistență kineto.

METRO Community Stars Awards 2015 (7)

Ionuț Glăvan, deținătorul afacerii IML Motoare SRL, este câștigătorul premiului trei în competiție, în valoare de 15.000 de lei, după ce a reușit să mobilizeze comunitatea din Galați să îi susțină proiectul de responsabilitate socială. În ultimii trei ani, Autobuzul lui Moș Crăciun a străbătut Galațiul pentru a aduce surprize copiilor din comunitate. Pentru toate cele trei ediții, Ionuț Glăvan a finanțat Autobuzul lui Moș Crăciun și a adunat o echipă care a pregătit bucurii pentru mai mult de 1200 de copii din oraș.

Celelalte companii finaliste – Petromar Import-Export SRL din Întorsura Buzăului, Fan Vio Rod SRL din comuna Borcea, Călărași, Stem Sure Medical SRL din București, Made in Roșia Montană SRL-D din Roșia Montană, Comert Luci SRL din Întorsura Buzăului, Chamarel SRL din satul Arsa, Constanța și Dagmar D.V. SRL din Craiova – au primit vouchere de cumpărături în valoare totală de 5.000 de lei.

Antreprenorii din competiție sunt adevărate modele în comunitate; într-un context economic dificil, ei au implementat proiecte prin care să lupte împotriva unor probleme stringente din societate. Încheiem și anul acesta cu succes METRO – Starurile Comunității, singura competiție de pe piață care susține inițiativele de responsabilitate socială ale IMM-urilor și felicităm câștigătorii pentru ingeniozitatea, seriozitatea și consecvența cu care sprijină rezolvarea unor probleme din comunitate, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry România.

METRO Community Stars Awards 2015 (8)

Despre competiție:

Prin cea de-a doua ediție a METRO – Starurile Comunității, METRO și-a propus să răsplătească antreprenorii care susțin proiecte sociale, educaționale și de mediu în comunitatea din care fac parte. Anul acesta, aproximativ 45 de întreprinzători s-au înscris pe parcursul competiției. După o perioadă de votare, validare și vizite pe teren de către echipa Fundației pentru Dezvoltarea Societății Civile, 10 proiecte au ajuns în finala competiției, pentru a fi evaluate de către juriu, pentru unul dintre premiile puse la bătaie în competiție.

Trei finaliști cu cel mai mare punctaj acordat de membrii juriului au câștigat premii în valoare totală de 65.000 de lei, ceilalți șapte finaliști fiind răsplătiți cu vouchere de cumpărături în valoare totală de 5.000 de lei.

Mai multe detalii despre competiție sunt disponibile pe site-ul www.metro.ro/starurile-comunitatii.

METRO Community Stars Awards 2015 (9)

Juriul METRO – Starurile Comunității”

Proiectele finaliste au fost evaluate de către un juriu format din șase experți cu experienţă în diverse domenii de activitate, dar cu interese comune în zona de responsabilitate socială: membri ai comunității de antreprenoriat și comerț, jurnaliști, precum și reprezentanți din partea ONG-urilor:

  • Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania

  • Radu Merică, Președinte al Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană

  • Marius Ghenea, antreprenor român, Profesor de Inovație și Antreprenoriat, autorul cărții “Antreprenoriat”

  • Lăcrămioara Botezatu, Redactor-șef CSRmedia.ro

  • Ionuț Sibian, Director Executiv Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC)

  • Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL și Director Administrativ al Organizației Umanitare CONCORDIA

METRO Community Stars Awards 2015 (10)

METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 de ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 30 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Community Stars Awards 2015 (1)

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

METRO Community Stars Awards 2015 (11)

This entry was posted in Hypermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.