Mega Mall rescrie dinamica zonei de food din malluri

În contextul dinamicii pieței de retail la nivel local dar și global, NEPI Rockcastle încearcă să își consolideze poziția dominantă a centrelor sale crescând relevanța acestor destinații pe zona de petrecere timp liber, servicii și food.

Pe lângă implementarea unor inițiative pentru centrele noi deschise un demers important este aducerea centrelor cu un anumit istoric la nivelul anului 2018.

Mega Mall, cel mai mare centru al NEPI Rockcastle în România, cu suprafață închiriabilă de 77.000 mp, trece printr-o astfel de transformare chiar dacă este în același timp unul dintre cele mai noi centre inaugurate în România. Zona de food court și timp liber a ajuns să fie cheia diferențierii în zonele dezvoltate și din acest motiv transformarea Mega Mall în destinația numărul 1 pe această arie a devenit o prioritate. Cu un întreg etaj dedicat zonei de food court și divertisment, Mega Mall a investit, în 2017, în actualizarea ofertei comerciale, creând un mix unic de experiențe de petrecere a timpului liber și devenind centrul comercial cu cel mai mare număr de locații food din România. Procentul din suprafața totală a centrului comercial cu destinație de food sau divertisment a ajuns la 17%, iar zona de restaurante și fast food la peste 6,000 m2 închiriabili. Ca destinație 25% din aria centrul comercial are focus partea de divertisment și petrecere a timpului liber.

Zona de food court a devenit o destinație mai importantă decât shoppingul în sine pentru un mall. Oamenii caută în primul rând spații unde să își petreacă timpul liber cu familia, prietenii sau colegii. Mai ales în București unde avem cel mai sofisticat client. Așteptările și exigențele pe această arie au crescut enorm și din acest motiv vrem să livrăm o experiență care să răspundă la aceste cerințe. Pe lângă crearea celui mai variat mix posibil vrem în continuare să îmbunătățim și partea ambient, proiect ce continua și în 2018 prin remodelarea zonei de spațiu comun.” spune Alexandru Șuiu, center manager Mega Mall.

Printre mărcile care au completat food court-ul Mega Mall în 2017 se numără Taco Bell, cel de-al doilea restaurant de acest tip din România, Two by Trickshot, Pep&Pepper, McDonald’s și Sbarro, acestea adăugându-se unui mix variat de branduri culinare, cu bucătării locale și internaționale pentru toate gusturile. Brandurilor din zona de foot court, situată la nivelul 2, li se adaugă Paul, brutărie și patiserie franțuzești, precum și conceptul unic de cafenea Manufaktura, ce oferă un meniu variat de tip bistro, ambele situate la parter. Astfel, oferta culinară a Mega Mall cuprinde 26 de branduri, fiind centrul comercial din România cu cel mai mare număr de locații food.

Pe lângă noutățile din food court, anul acesta, Mega Mall a investit și în diversificarea zonei de entertainment, ambele însumând o suprafață totală de 10.000 metri pătrați, echivalentul a două terenuri de fotbal.

Una dintre noutățile acestui an este spațiul de divertisment din cadrul restaurantului Two by Trickshot, care îmbogățește experiența vizitatorilor cu noi destinații de petrecere a timpului liber: opt piste de bowling, unsprezece mese de biliard si două board-uri darts, toate dispuse într-un design modern și o atmosferă unică.

Tot anul acesta, a fost inaugurată și terasa exterioară, la nivelul 2B, un loc ideal pentru serile călduroase de vară. Spațiul de 1380 mp a găzduit numeroase evenimente pentru copii și adulți, printre care se numără proiecții gratuite ale celor mai apreciate producții cinematografice din ultimii ani, concerte live și evenimente pentru toate vârstele.

Aceste noutăți se adaugă unora dintre cele mai avansate experiențe de divertisment din București, oferite de Mega Mall. Una dintre vedetele acestui segment, Cinema City, a fost la momentul inaugurării în Mega Mall primul cinematograf din țară cu tehnologia inovatoare 4DX. Multiplex-ul cuprinde 11 săli digitale performante, sala 4Dx fiind echipată cu scaune hi-tech mobile și efecte speciale sincronizate cu acțiunea de pe ecran.

Cei mai activi dintre clienții Mega Mall au la dispoziție și un centru modern World Class. Lider în industria wellness-ului autohton, World Class oferă servicii de cinci stele iubitorilor de sport. La Mega Mall, clienții au acces în sălile de Gym, Aerobic, Cycling şi Relaxation Area SPA, precum și la cele mai noi şi moderne servicii de pe piața de profil. Centrul SPA include și o piscină semiolimpică dotată cu echipamente performante de filtrare și tratare a apei.

Pentru cei mai mici, Mega Mall include Gymboland, un spațiu de joacă modern, dotat cu echipamente inovatoare. Acesta este locul în care copiii își pot sărbători zilele de naștere într-un mod original și, în același timp, pot participa la evenimente interactive.

În 2018, Mega Mall va continua să investească în dezvoltarea zonelor de food și entertainment, prin reamenajarea și modernizarea spațiilor comune, asigurând astfel o experiență unică de shopping clienților săi, adaptată celor mai noi tendințe din retail.

This entry was posted in Divertisment and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.