Magia primăverii aduce o zeiță în incinta București Mall

Peste 5000 de flori, 4800 de metri de frunze și 70 de metri de organza, cașmir indian și tul compun rochia zeiței Primăverii, a cărei statuie de 2,5 metri domină București Mall începând din luna martie.

În acest sezon, vizitatorii București Mall se vor putea bucura de magia primăverii și în incinta mall-ului. Odată cu anotimpul renașterii naturii, și tavanele mall-ului s-au transformat în covoare de flori, iar zona centrală este acum dominată chiar de Zeița Primăverii, aflată pe un leagăn din frunze și flori suspendat de cupola București Mall.

Statuia a cărei înălțime ajunge la 2,5 metri a fost realizată de cunoscutul sculptor Costin Ioniță. Pentru a crea vestimentația zeitei Primaverii au fost necesare peste 5000 de flori, 4800 de metri de frunze, plus 70 de metri de organza, cașmir indian și tul. Lungimea rochiei zeiței ajunge la nu mai puțin de 900 de centimetri.

Realizarea și producția sculpturii au reprezentat un proces laborios, ce a durat 420 de ore. La acestea se adaugă 10 ore dedicate amplasării statuii zeiței Primăverii, pentru care a fost nevoie o echipă compusă din 12 persoane: un inginer, doi alpiniști și 10 muncitori.

Costin Ioniță, autorul sculpturii, este specializat în arta monumentală. Ca parte a dezideratului său artistic, sculptorul susține că „nu există nimic vechi și nimic nou, ci doar natura care ne înconjoară și ne oferă surse inepuizabile de inspirație”. Zeița Primăverii din București Mall este o dovadă a acestui crez și încântă vizitatorii mall-ului cu un suflu de prospețime și culoare.

Despre București Mall:

București Mall este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, București Mall a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Recent, București Mall a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern atât în interior, cât și la exterior, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. Centrul își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.

În prezent, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zona de food court pentru toate gusturile si cinematograf. Holloywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne ți echipate cu cea mai nouă tehnologie.

De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashionistas până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.

This entry was posted in Divertisment and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.