Lipton Ice Tea continuă campania #mievară, alături de Antonia, Iulian Moga și Gabriel Hennessey

Fanii brandului Lipton Ice Tea s-au putut bucura de o experiență unică alături de Antonia, Iulian Moga și Gabriel Hennessey. 15 câștigători de pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, care au răspuns challenge-ului lansat de brand și au refacut diferite secvențe din spotul Lipton – Mi-e vară, au putut afla de la cele 3 vedete tips & tricks pentru filmarea unui spot și a unui videoclip, dar și pentru o ședință foto reușită.

Despre realizarea unui material video de succes, Iulian Moga a povestit: „Trebuie să selectezi întotdeauna ideile în care crezi și să le modelezi după propria viziune. De exemplu, pentru mine este deja al doilea an în care colaborez cu Lipton Ice Tea pentru filmarea spot-ului comercial și întotdeauna am ales alături de echipa Lipton cele mai potrivite locații și modalități de a exprima energia brandului. O zi de filmare cu Lipton te duce cu gândul la vacanță”.

Gabriel Hennessey a fost alături de fanii brandului și le-a povestit ce înseamnă o ședința foto profesionistă. „Este important pentru model să se simtă cât mai comod când lucrează cu tine și să aibă încredere în abilitățile tale. Atât timp cât modelul știe că va arăta bine în fotografiile tale, ele se vor ridica la nivelul așteptărilor”, spune Gabriel.

Antonia a vorbit din perspectiva artistului care colaborează atât în realizarea unui videoclip, a unui spot TV, cât și a unei ședințe foto profesioniste. Despre filmarea spotului Lipton din această vară, Antonia a declarat: „Am băut mult Lipton și ne-am distrat. Îmi place să lucrez cu Iulian. El poate părea strict câteodată, însă rezultatul final este mereu unul de calitate”. Despre ședintele foto alături de Gabriel, Antonia spune: „M-am simțit întotdeauna cea mai frumoasă când am lucrat cu Gabriel. Se vede că își face job-ul cu pasiune și că este într-adevar un profesionist, ceea ce îți oferă încredere”.

Participanții la eveniment au putut pune imediat în practică sfaturile primite de la cei trei invitați, în diverse exericiții foto și video. Pentru exercițiul video, fanii au realizat un ”drinking shot”(cadru ce surprinde un personaj în timp ce consuma produsul), reinterpretând în propria viziune creativă această secvență din spotul Lipton. Pentru exercițiul foto, aceștia au realizat fotografii ce ilustrează tema „Mi-e vară” – starea de vacanță în oraș. Rezultatele le puteți vedea pe pagina de Facebook a Lipton Ice Tea.

Surprizele nu se termină aici pentru fanii Lipton. La finalul verii, aceștia au șansa de a participa la pertecerea ce încheie campania #mievară, alături de Antonia, imaginea Lipton Ice Tea în România anul acesta. Pentru mai multe detalii, urmăriți pagina de Facebook Lipton Ice Tea România.

Atelier Lipton

Despre Lipton:

Lipton este marca de ceai numărul 1 în lume, deţinând poziţia de lider global pe piaţa ceaiurilor calde şi Ice Tea. În spatele succesului mondial al mărcii Lipton – datorat calităţilor sale şi experienţei experţilor Lipton în cultivarea ceaiului şi amestecul frunzelor de ceai – se află o istorie de peste 100 de ani.

Lipton este o marcă Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan internaţional sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture între PepsiCo şi Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt îmbuteliate şi distribuite în România de către Quadrant Amroq Beverages SA, membră a PepsiCo Beverages, sub licenţă Pepsi Lipton Ltd.

Sedinta foto_Lipton

Despre ceaiul Lipton:

Prezent în peste 150 de ţări din întreaga lume, brandul Lipton este liderul mondial al pieţei ceaiului şi deţine unele dintre cele mai mari plantaţii de ceaiuri (în Kenya, Tanzania şi alte 30 de locaţii). Pentru cele mai bune ceaiuri se culeg manual doar mugurii şi primele două frunze din vârf. Frunzele de ceai sunt alese cu grijă de pe plantaţiile de ceai şi prelucrate (veştejite, tăiate, fermentate şi uscate), în aşa fel încât să se păstreze calitatea şi prospeţimea aromei.

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.