Lidl, împreună cu clienții săi, donează 250.000 de euro către programul național Teach for Romania

În perioada 21 august – 3 septembrie, Lidl a desfășurat o campanie prin care orice produs din gama „Back to School” achiziționat a însemnat 1 leu redirecționat de Lidl către Teach for Romania, un program național care susține dreptul la educație de calitate pentru copiii din întreaga țară. Suma totală donată este de 250.000 de euro.

Finalul verii este întotdeauna perioada în care părinții îi pregătesc pe cei mici pentru un nou an școlar, echipându-i cu rechizitele și accesoriile necesare. Iar pentru că toți copiii merită șanse egale la educație, Lidl a făcut echipă cu clienții săi pentru a transforma cumpărăturile pentru școală în tot atâtea ocazii de a susține misiunea programului național Teach for Romania. Astfel, între 21 august – 3 septembrie, fiecare produs din gama „Back to School” achiziționat de clienții Lidl a însemnat 1 leu investit în recrutarea, selecția și pregătirea învățătorilor și profesorilor care asigură educația copiilor din școlile partenere Teach for Romania. Campania s-a concretizat într-o donație totală de 250.000 de euro.

Campania Back to School e o tradiție pentru noi. Anul trecut, în aceeași perioadă, am donat către Asociația Little People câte 1 leu pentru fiecare produs din gama de rechizite achiziționat, pentru a răspunde unei probleme sociale acute – sănătatea. Anul acesta, prin campania Back to School, oferim sprijin educației, deoarece credem în capacitatea educatorilor de a pregăti copii pentru un viitor mai bun, indiferent de mediul din care provin. Pentru că echipa Teach for Romania facilitează schimbări pozitive reale, prin demersuri consistente în comunități din toată România, ne-am dorit să contribuim și noi la acest demers cu rezultate pe termen lung”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

„Oportunitatea de a lucra împreună cu Lidl este un exemplu de colaborare solidă. Împreună creștem impactul, asigurând profesorilor noștri, care sunt atât de angajați în misiunea lor, toate resursele disponibile pentru succesul lor în educarea viitorului, în această țară. Angajamentul Lidl și Teach for Romania pentru educație, dezvoltarea profesională a profesorilor și implicarea comunității ne asigură că trimitem persoane cu standarde foarte ridicate, ca modele pentru copiii noștri, în școlile din România“, spune Corina Puiu, CEO Teach for Romania

Despre Lidl:

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este unul dintre retailerii de top din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter cu aproximativ 225.000 de angajați, dintre care 5.000 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 200 de magazine și 4 centre logistice. Misiunea Lidl în România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.

Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a își îndeplini promisiunea cu privire la calitate și în același timp de a asigura viitorul pentru Lidl și pentru societate. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, în cadrul celor 5 piloni centrali: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.




Despre Teach for Romania:

Teach for Romania este o organizație non-profit care își propune să le ofere copiilor din România opțiuni de viață prin educație de calitate, indiferent de regiunea din care provin aceștia, tipul de scoală la care au acces sau statutul lor socio-economic.

În acest scop, organizația recrutează tineri români valoroși, îi pregătește ca învățători sau profesori model și îi sprijină pentru a deveni factori de transformare în educația pe termen lung.

Prin valori precum excelența, integritatea, implicarea și învățarea continuă, programul contribuie la nivelul de implicare al elevilor în învățare și, astfel, la reducerea ratei abandonului școlar, precum și la îmbunătățirea performanțelor lor școlare.

This entry was posted in Social and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.