KFC relansează Zinger prin campania „Mai bine pe bune decât cool”

KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din carne de pui, a relansat, în această lună, unul dintre cele mai importante produse ale sale în materie de sandwichuri, Zinger.

Pe lângă varianta clasică disponibilă în meniul restaurantelor pe tot parcursul anului, în perioada campaniei, produsul Zinger este prezent și în alte două sortimente, Zinger Hot și Zinger Cheesy, pentru a-i satisface chiar și pe cei mai pretențioși clienți.
Toți cei care nu au gustat Zinger, pot încerca acum Zinger Classic cu piept de pui picant și crocant, salată proaspătă, noul sos de maioneză şi chiflă cu susan ; Hot Zinger care conține piept de pui picant și crocant, salată proaspătă, sosuri Supercharger şi Sweet Chili, într-o chiflă cu susan; Cheesy Zinger cu piept de pui, castraveţi muraţi, sos Nacho Cheese şi chiflă. De asemenea, produsul este disponibil şi pentru meniul Zinger cu sandwichul Zinger Classic, cartofi prăjiţi şi băutură răcoritoare.
Mai bine pe bune decât cool”, campania dedicată sandwich-ului cu pui se concentrează pe ideea că Zinger, asemenea celor care îl încearcă, este unic și recognoscibil, așa cum este și KFC. Astfel, brandul își invită fanii să renunțe la a mai părea cool pentru a fi doar ei înșiși, cât mai autentici.
Asocierea cu acest curent „cool” a venit în contextul în care mulți dintre noi, fie că ne dorim sau nu, avem tendința de a ne încadra în anumite tipare, fapt ce ne răpește din autenticitate. Cu Zinger ne-am dorit să ne diferențiem, să fim altfel, să ne opunem acestui curent pentru că dorim să încurajăm consumatorii să îndrăznească să fie „pe bune” și diferiți. Zinger devine astfel sandwich-ul semnătură al KFC prin unicitate. De asemenea, păstrăm inovația și diversitatea care ne caracterizează și îl lansăm în trei variante (Classic, Hot și Cheesy) cu același gust autentic și aceeași calitate a produsului. Cu siguranță și noile sortimente se vor număra printre favoritele consumatorilor”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC România.

 

Conceptul campaniei a fost ilustrat şi în spotul TV disponibil aici.
Oferta este valabilă în perioada 12 mai – 6 iulie, în toate restaurantele KFC.

Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.

 

Despre KFC:

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume.

KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri.

Există peste 19,400 de locații KFC în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 63 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova, cât și unul în Verona, Italia.

 

Despre Yum! Brands:

Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41,000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind și unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord.

Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.

This entry was posted in Fast Food and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.