KFC devine sponsorul oficial al tinerilor și aduce spiritul brazilian în România

În această vară, KFC lansează o nouă campanie și noi sortimente de produse la prețuri speciale, aducând spiritul brazilian și în România.

Fanii KFC se pot bucura acum de ultimele noutăți introduse în meniu, precum sandwich-ul Samba Twister, cu Crispy Strips, roșii, salată iceberg, felii de castraveți, brânză Cheddar și sos samba mayo și meniul Crispy Strips Box ce combină 3 Cripsy Strips, o porție medie cartofi prăjiți și sos salsa la prețul special de 10.90 lei.

Sub sloganul Sponsor oficial al tinerilor. Nu la Rio, ci în KFC”, campania de promovare din jurul noilor produse pornește de la ideea că nu trebuie să fii atlet de performanță pentru a obține sponsorizări zi de zi, așa cum este ilustrat și în noul spot tv.

Unul dintre obiectivele de care ținem cont este inovația constantă în meniul din restaurante, pentru a putea oferi clienților rețete noi, cu un twist aparte. De această dată ne-am dorit să aducem rețetele cu savoare braziliană și în România, prin lansarea acestei ediții speciale”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.

Special pentru această campanie, KFC lansează platforma online Sponsorpebune.ro, prima platformă de sponshorship dedicată tinerilor. Prin intermediul acesteia, tinerii își pot îndeplini anumite dorințe și pune în practică proiecte mici, precum o escapadă la mare, achiziționarea unei noi perechi de blugi sau a unei noi perechi de role. Toți cei care vor accesa platforma și se vor înscrie în competiție, vor avea șansa de a câștiga o sesiune de filmare cu un regizor consacrat, care va lucra cu ei pentru realizarea unui film numai bun de impresionat susținătorii personali. Câștigătorii vor fi desemnați la finalul campaniei în urma voturilor înscrise pe platformă, primind sponsorizarea dorită.

Noile sortimente sunt disponibile în toate restaurantele KFC din țară, până la data de 8 septembrie 2016. Pentru mai multe detalii despre noutățile pregătite de KFC, accesați pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.

*****

Despre KFC:

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri. Există peste 19,400 de locații KFC în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 59 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova.

 

Despre Yum! Brands:

Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41,000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind și unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord. Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.

This entry was posted in Fast Food and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.