Kaufland România micșorează prețurile înainte de Sărbători, aplicând în avans noua lege de reducere a cotei TVA

Kaufland anunță decizia de a implementa legea reducerii cotei standard de TVA începând cu 10 decembrie 2016, cu 3 săptămâni mai devreme față de data oficială de intrare în vigoare – 1 ianuarie 2017.

Astfel, conform legii 227/2015 a Codului Fiscal, TVA-ul va scădea de la 20% la 19% în 2017 la categoriile de produse: băuturi alcoolice, detergenți, produse de curățat, produse cosmetice, flori și plante necomestibile și alte produse nealimentare – cu excepția articolelor care au cota de TVA 5%.

Pentru a oferi clienților cele mai avantajoase cumpărături în prag de Sărbători, prețurile produselor nealimentare din categoriile menționate mai sus vor fi reduse în toate magazinele Kaufland, începând cu sâmbătă, 10 decembrie 2016. Noile prețuri micșorate vor fi semnalate clienților la raft prin etichete speciale albastre.

Kaufland România este prima companie din țară care aplică reducerea cotei de TVA mai devreme. Totodată, pentru că reducerea în avans va fi suportată exclusiv de Kaufland România în perioada 10 decembrie – 31decembrie 2016, până la intrarea în vigoare a noii legi, TVA-ul datorat bugetului de stat și afișat pe bonul de casă va rămâne 20% din prețul de vânzare.

Conform formulei de calcul, modificarea cotei TVA de la 20% la 19% la produsele din categoriile menționate, echivalează cu o scădere a prețurilor de 0,83%. De exemplu: un produs cu prețul de 5,99 lei (cu TVA de 20% inclus) și care fără TVA costă 4,99 lei (5,99 lei/1,20), va avea prețul cu TVA calculat 19% de 5.94 lei (4,99 lei preț fără TVA x 1,19). Astfel, reducerea va fi de 0,83%, conform formulei: (5,99 lei – 5,94 lei)/5,99 lei x 100 = 0,83%.

Ne bucurăm să venim în sprijinul clienților Kaufland cu prețuri și mai mici, astfel încât coșul de cumpărături pentru sărbătorile de iarnă să fie mai ieftin. Noua reglementare are un impact benefic în rândul românilor și în semn de susținere, Kaufland o aplică mai devreme în magazine, special pentru a fi alături de clienți în perioada aceasta și pentru ca întreaga familie să se bucure de sărbători îmbelșugate”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs și Comunicare Kaufland România.

Produsele aflate în promoții sau oferte speciale în această perioadă vor avea deja inclusă reducerea de 0,83% în prețul final afișat.

Despre Kaufland România:

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări. Kaufland este prezent în România de 11 ani cu un număr de 111 magazine deschise. Cu peste 15.000 de angajați, Kaufland România se află în topul celor mai doriți angajatori din România. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei Kaufland și credem că într-adevăr educația reprezintă baza societății și o investiție în viitor.

Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmărim implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pe lângă educație și sănătate, sprijinim proiectele dedicate protecției mediu înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate.

Kaufland România lansează campania „Trăiește fresh” și o platformă digitală dedicată

This entry was posted in Hypermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.