Kaufland România lansează prima sa marcă proprie făcută exclusiv în România, pentru români

Din pasiune pentru savoarea produselor făcute în țara noastră, Kaufland invită românii să descopere noua sa marcă proprie, K-Vreau din România, recent lansată în întreaga rețea națională de magazine.

K-Vreau din România oferă produse făcute exclusiv de producători și furnizori locali, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.

Gama oferă o varietate de produse special pentru cei care vor să savureze din plin gustul autentic românesc, dar și să se bucure de rețete care au trecut testul timpului.

Astfel, K-Vreau din România cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, griș, arpacaș, produse de panificație, mezeluri, dulciuri (cornulețe cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiți etc), lactate (brânzeturi, smântână, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe – și până la preparate cu specific local, precum jumări, carne la garniță și altele. În prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse și se află în permanentă extindere.

Rămânem unul dintre cei mai implicați susținători ai producătorilor români. Încurajăm consumul de produse locale și suntem printre puținii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din România. De aceea, crearea acestei noi mărci cu specific local vine ca o continuare firească a demersurilor noastre și ne bucurăm să putem susține și în acest mod dezvoltarea producătorilor locali”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.

Rețetele sunt autentice și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, periodic monitorizată, purtând garanția calității mărcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.

Design-ul ambalajului este inspirat din motivele tradiționale românești reinterpretate în notă modernă, în linie cu identitatea vizuală Kaufland și exprimă simplitate, onestitate, și mai ales pasiune pentru savoarea produselor românești.

Despre Kaufland România:

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine în 7 țări și o rețea de 116 magazine în România.

În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.



This entry was posted in Hypermarket and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.