Kaufland România deschide un nou magazin în Craiova, pe strada Doctor Nicolae Ionescu Sisești, nr. 23 – 23A

Kaufland România deschide marți, 16 mai, un nou magazin în Craiova, acesta fiind cel de-al treilea din oraș și cel de-al 115-lea al rețelei la nivel național.

Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, creează aproximativ 100 de locuri noi de muncă în Craiova și susține dezvoltarea comunității locale.

Hipermarket-ul este situat pe str. Doctor Nicolae Ionescu Sisești, nr. 23 – 23A și are o suprafață de vânzare de 2421 metri pătrați, dintr-o suprafață totală de 2965 metri pătrați.

Programul magazinului este de la 7.30 – 22.00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Parcarea cuprinde 195 de locuri pentru mașini și12 rastele pentru biciclete.

Magazinul este construit în linie cu cele mai moderne standarde de design și beneficiază de o amenajare aparte, prin faptul că oferă vitrină de produse to go, vitrină băuturi răcite, brutărie repoziționată lângă raionul de Legume-Fructe.

În completarea designului menit să ofere clienților o atmosferă cât mai plăcută la cumpărături, magazinul beneficiază de etichete electronice la raionul de Legume-fructe, care actualizează prețurile produselor instantaneu. De asemenea, este primul magazin cu raionul de produse congelate poziționat lângă casele de marcat.

În exterior, noul magazin pune la dispoziție clienților și un punct Grill cu preparate gustoase, pregătite pe loc, pentru cei care vor să ia masa rapid. De asemenea, Hipermarket-ul este prevăzut și cu spații comerciale, precum: farmacie Sensiblu, magazin Internity, punct Xpress de difuzare a presei, cofetăria Aida și bancomat ING.

În magazin este disponibilă o gamă variată de produse de calitate, proaspete, la prețuri reduse, cu peste 50% din sortiment de proveniență autohtonă.

Săptămânal, clienții sunt așteptați cu oferte speciale și reduceri de preț la o varietate mare de articole. Kaufland România acordă o atenție sporită prospețimii și de aceea asigură zilnic livrări de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.

Printre garanțiile și serviciile pe care Kaufland le asigură clienților în magazin se numără: garanția prospețimii produselor, garanția rapidității la case și la vitrinele cu servire asistată, garanția schimbului de produse, servicii precum: comandare taxi pentru clienți, degustare gratuită la vitrina cu servire asistată, Wi-fi, casă fără dulciuri pentru părinții cu copii, returul sticlelor de băuturi nedesfăcute în termen de 14 zile, cu bonul de casă – și altele.

Potrivit angajamentului Kaufland România față de protejarea mediului înconjurător, și acest hipermarket beneficiază de o instalație de încălzire ecologică – un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. Mai mult, 100% din energia utilizată în magazin este verde, provenind în totalitate din surse regenerabile.

Kaufland România se preocupă în mod special să ofere un sortiment local bogat și variat, în linie cu politica de achiziții din întreaga rețea. Colaborarea cu producătorii români ne ajută să menținem un traseu scurt de aprovizionare, astfel încât să oferim produse proaspete, la prețuri reduse, dar și să contribuim în acest mod la sprijinirea economiei locale. Derulăm acțiuni de susținere pentru producătorii români, pentru ca produsele lor să ajungă mai ușor pe rafturile noastre. De exemplu, programul de certificare a calității și siguranței legumelor și fructelor fermierilor locali (GLOBALG.A.P.), Cooperativa Agricolă „Țara Mea” – prin care comercializăm produse de la peste 350 de fermieri români, etichetate la raft cu marca Țara Mea. Organizăm Târgurile de Bunătăți Românești în parcările noastre, prin care oferim oricărui producător local ocazia să își vândă direct produsele, oferindu-i spațiul și întreaga logistică în mod gratuit. În Craiova am organizat săptămânile trecute două astfel de târguri și vom continua în tot anul și în restul țării”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Prin această extindere, Kaufland își reconfirmă poziția de cel mai mare retailer din România și în anul 2017. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marcă, mărci exclusive) şi oferă clienţilor atât preţuri reduse, cât şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară.

Despre Kaufland România:

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 115 magazine în România.

Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale.

Pe lângă educație, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

DESCRIEREA MAGAZINULUI

Raionul legume şi fructe proaspete

Un punct de atracţie este zona de legume şi fructe. Indiferent de anotimp, clienţilor le este oferită o gamă largă de fructe şi legume proaspete, articole de sezon, dar şi produse exotice.

Raionul de produse proaspete cu servire asistată

Cuprinde o gamă variată de articole din România, inclusiv specialităţi regionale, la preţuri avantajoase. Acest departament este completat de raionul cu autoservire de unde clienţii pot cumpăra specialităţi româneşti şi internaţionale.

Produse nealimentare

Pe lângă oferta variată de produse alimentare, Kaufland oferă şi articole atractive pentru casă, textile, electrocasnice, papetărie, articole de joacă şi de sezon, la preţuri avantajoase, precum şi oferte speciale care se schimbă săptămânal.

Brutărie

La raionul de brutărie, clienții sunt așteptați cu un sortiment larg de produse de panificație. 100% din pro­dusele de panificaţie din magazinele Kaufland sunt făcute în România.

Raioanele de alimente de bază, dulciuri și băuturi

În cadrul acestor raioane punem la dispoziția clienților o gamă diversificată de alimente de bază pentru toate gusturile, oferind calitate la prețuri reduse, dulciuri pentru cei mici și cei mari, precum și un portofoliu larg de băuturi răcoritoare și alcoolice.

Raionul de produse de îngrijire personală și drogherie

Cuprinde un sortiment variat de articole de igienă, îngrijire personală, sănătate și frumusețe pentru întreaga familie.

Preţ, calitate, servicii şi program zilnic

Succesul magazinelor Kaufland se bazează pe o politică riguroasă de preţuri, însă nu numai preţurile mici fac din magazinul Kaufland un punct de referinţă pentru clienţi. Amabilitatea angajaţilor, precum şi numeroasele garanţii şi servicii ilustrează importanţa acordată satisfacţiei clientului de către Kaufland (Garanţia prospeţimii, Garanţia rapidităţii, Garanţia schimbului de produse, Super petrecere, Apel gratuit pentru taxi etc.). De asemenea, clienţii pot apela gratuit numărul de telefon 0800.080.888 de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00 şi sâmbătă între orele 8:00 – 17:00 sau în scris, accesând www.kaufland.ro/contact.

Facilităţi pentru clienţi

Kaufland pune la dispoziţia clienţilor săi o clădire modernă, construită după toate standardele actuale, care oferă condiţii optime pentru a face cumpărături într-o atmosferă placută. Culoarele largi şi o compartimentare clară pe sortimente facilitează orientarea rapidă a clienţilor.

Protecţia mediului

Kaufland promovează păstrarea şi protecţia mediului. Eliminarea, separarea şi reciclarea deşeurilor sunt măsuri luate pentru protejarea practică a mediului. În acest sens, Kaufland foloseşte la transportul mărfurilor sisteme de ambalare returnabile.

This entry was posted in Hypermarket and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.