Kaufland este desemnat lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț din România

Kaufland România a primit certificarea Best Buy Award, ocupând locul întâi la categoria Lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț din România, în urma voturilor exprimate direct de către consumatori.

Astfel, la categoria Retail, din care au făcut parte și alte companii, Kaufland România a fost ales cu cel mai mare număr de voturi retailerul care oferă produse de calitate la cel mai bun preț de pe piață.

Certificatul, care reprezintă o garanție la nivelul pieței, a fost acordat în baza rezultatelor unui studiu de piață, realizat în 2017 în rândul românilor, de către compania independentă ICERTIAS, care își propune să descopere și să îndrepte consumatorii spre cele mai bune oferte de pe piață.

În cadrul studiului, consumatorii români au votat, în raport cu opinia, experiența personală și percepția lor care este magazinul care oferă cel mai bun raport calitate-preț de pe piață, la categoria retail.

Suntem foarte încântați de acest premiu, mai ales că reprezintă un vot de încredere din partea clienților. În permanență investim în perfecționarea experienței de cumpărături și căutăm cele mai bune soluții astfel încât clienții să găsească calitate la prețuri reduse, varietate și noutate, iar locul întâi este o confirmare a reușitei”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare Kaufland România.

Studiul s-a desfășurat în ianuarie 2017 și a fost realizat de compania elvețiană Icertias, în conformitate cu metode de cercetare recunoscute internațional, având un eșantion reprezentativ de 1200 respondenți, cu vârste de peste 15 ani, utilizatori de internet, prin intermediul chestionarelor online.

Programul de certificare Best Buy Award are loc periodic și sondează opinia consumatorilor în raport cu numeroase categorii de produse sau servicii, cu scopul de le alege pe cele care reușesc să ofere cea mai bună calitate la cel mai bun preț.

Despre Kaufland România:

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări și o rețea de 115 magazine în România. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest.

Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

This entry was posted in Hypermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.