Kaufland deschide pe 13 decembrie primul hipermarket din Codlea, județul Brașov

Kaufland România deschide marți, 13 decembrie, primul hipermarket din municipiul Codlea, județul Brașov, acesta fiind cel de-al 112-lea magazin al rețelei din țară.

Noul magazin Kaufland este situat în str. Vulcanului nr. 2, Codlea. Are o suprafață de vânzare de 2400 metri pătrați și își așteaptă clienții cu o gamă diversificată de produse de calitate, la prețuri reduse și oferte săptămânale. Programul de lucru va fi de la 7.30 la 21.00 de luni până sâmbătă, iar duminică în intervalul 8:00 – 18:00. Parcarea magazinului cuprinde 173 de locuri pentru mașini și rastele pentru biciclete.

Prin deschiderea acestui nou magazin, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, creează aproximativ 90 de locuri noi de muncă în Codlea.

Magazinul cuprinde raioane precum: legume-fructe proaspete, produse proaspete cu servire asistată, brutărie, produse nealimentare, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi, iar în interiorul galeriei comerciale este prevăzut cu un spațiu Tabaco Expres. De asemenea, la intrarea în magazin este amenajat un punct Grill, pentru clienții care vor să ia rapid o masă gustoasă.

Magazinul beneficiază de standarde moderne de amenajare care oferă un spațiu plăcut de cumpărături. Mai mult, conform angajamentului Kaufland România față de mediu, hipermarketul are o instalație de încălzire ecologică – un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice, permițând astfel economisirea resurselor naturale. De asemenea, 100% din energia utilizată de magazinele Kaufland este verde, provenind în totalitate din surse regenerabile.

Extinderea Kaufland este și va fi sustenabilă, cu grijă pentru mediul înconjurător și cu respect pentru oameni. Ne bucurăm că prin noile deschideri de magazine, putem aduce mai aproape de români produsele proaspete, de calitate, la prețuri mici. Suntem alături de oameni, fiind prima companie din țară care aplică reducerea cotei de TVA mai devreme la produse nealimentare, din 10 decembrie, special pentru a veni în sprijinul clienților înainte de sărbători”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Kaufland România acordă o atenție sporită calității și prospețimii și de aceea asigură zilnic livrări de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, ouă, mezeluri etc. printr-un traseu scurt de aprovizionare.

Prin această extindere, Kaufland își reconfirmă poziția de cel mai mare retailer din România și în 2016. Sortimentul magazinelor Kaufland conţine până la 26.000 de articole diverse (produse regionale, produse de marcă, mărci exclusive) şi oferă clienţilor atât preţuri reduse, cât şi prospeţime, varietate şi o calitate superioară.

 

Despre Kaufland România:

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale. Pe lângă educație, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

 

DESCRIEREA MAGAZINULUI

Raionul legume şi fructe

Un punct de atracţie este zona de legume şi fructe. Indiferent de anotimp, clienţilor le este oferită o gamă largă de fructe şi legume proaspete, articole de sezon, dar şi produse exotice.

Raionul de produse proaspete cu servire asistată

Cuprinde o gamă variată de articole din România, inclusiv specialităţi regionale, la preţuri avantajoase. Acest departament este completat de raionul cu autoservire de unde clienţii pot cumpăra specialităţi româneşti şi internaţionale.

Produse nealimentare

Pe lângă oferta variată de produse alimentare, Kaufland oferă şi articole atractive pentru casă, textile, electrocasnice, papetărie, articole de joacă şi de sezon, la preţuri avantajoase, precum şi oferte speciale care se schimbă săptămânal.

Brutărie

La raionul de brutărie, clienții sunt așteptați cu un sortiment larg de produse de panificație. 100% din pro­dusele de panificaţie din magazinele Kaufland sunt făcute în România.

Raioanele de alimente de bază, dulciuri și băuturi

În cadrul acestor raioane punem la dispoziția clienților o gamă diversificată de alimente de bază pentru toate gusturile, oferind calitate la prețuri reduse, dulciuri pentru cei mici și cei mari, precum și un portofoliu larg de băuturi răcoritoare și alcoolice.

Raionul de produse de îngrijire personală și drogherie

Cuprinde un sortiment variat de articole de igienă, îngrijire personală, sănătate și frumusețe pentru întreaga familie.

Preţ, calitate, servicii şi program zilnic

Succesul magazinelor Kaufland se bazează pe o politică riguroasă de preţuri, însă nu numai preţurile mici fac din magazinul Kaufland un punct de referinţă pentru clienţi. Amabilitatea angajaţilor, precum şi numeroasele garanţii şi servicii ilustrează importanţa acordată satisfacţiei clientului de către Kaufland (Garanţia prospeţimii, Garanţia rapidităţii, Garanţia schimbului de produse, Super petrecere, Apel gratuit pentru taxi etc.). Informații complete despre acestea pot fi accesate la următorul link: http://kauf.land/OJL. De asemenea, clienţii pot apela gratuit numărul de telefon 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 18.00 sau pot accesa site-ul www.kaufland.ro.

Facilităţi pentru clienţi

Kaufland pune la dispoziţia clienţilor săi o clădire modernă, construită după toate standardele actuale, care oferă condiţii optime pentru a face cumpărături într-o atmosferă placută. Culoarele largi şi o compartimentare clară pe sortimente facilitează orientarea rapidă a clienţilor.

Protecţia mediului

Kaufland promovează păstrarea şi protecţia mediului. Eliminarea, separarea şi reciclarea deşeurilor sunt măsuri luate pentru protejarea practică a mediului. În acest sens, Kaufland foloseşte la transportul mărfurilor sisteme de ambalare returnabile.

This entry was posted in Hypermarket and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.