Kaufland a inaugurat primul hipermarket estival amenajat într-un cort

Kaufland România a inaugurat primul magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata, județul Mureș, care va sta deschis pe tot parcursul verii, până pe 17 septembrie 2017.

Conceptul magazinului este adaptat nevoilor clienților aflați în vacanță, de a face rapid cumpărături și de a găsi într-un singur loc toate produsele dorite.

Magazinul estival tip cort are o suprafață de vânzare de 1350 de metri pătrați, este situat pe str. Primăverii nr. 58, Sovata, și oferă clienților o gamă variată de produse de calitate, la prețuri reduse.

Raioanele magazinului includ: legume și fructe, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

De asemenea, noul magazin este prevăzut cu un punct Grill, unde clienții pot lua rapid o masă gustoasă.

Parcarea cuprinde 92 locuri și 15 rastele pentru biciclete, iar programul de lucru al magazinului este de luni până sâmbătă între orele 8:00 – 21:00 și duminică între orele 8:00 – 18:00.

Misiunea noastră este să fim mai aproape de clienți, iar ideea hipermarketului estival tip cort este un concept nou, modern și foarte dinamic, ce ne permite să facem mai accesibile produsele de calitate la prețuri reduse. Am ales Sovata pentru că este un important punct turistic, este primul magazin din acest oraș”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Clienții vor fi așteptați cu oferte speciale și cu un sortiment larg și variat. De asemenea, Kaufland România acordă o atenție sporită prospețimii și de aceea asigură zilnic livrări de produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri etc.

Recent, Kaufland România a primit certificarea Best Buy Award1, care atestă că magazinele Kaufland au cel mai bun raport calitate-preț din România. Distincția a fost acordată în urma voturilor exprimate direct de către consumatorii români.

Despre Kaufland România:

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări și o rețea de 115 magazine în România. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest.

Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

1 Studiu Best Buy Award, ICERTIAS, ianuarie 2017

This entry was posted in Hypermarket and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.