Kaufland a deschis al treilea magazin din Cluj-Napoca și primul în incinta unui complex imobiliar

Kaufland România a deschis astăzi, 23 noiembrie, cel de-al treilea magazin din Cluj-Napoca, acesta fiind cel de-al 116-lea magazin al rețelei din România și primul integrat într-un complex imobiliar.

Kaufland, cel mai mare angajator din România, creează astfel 90 de locuri noi de muncă în Cluj-Napoca și susține dezvoltarea comunității locale.

Special pentru a serba deschiderea, oricine își aniversează ziua de naștere astăzi și vine în noul magazin Kaufland, va primi un cadou cu produse.

Situat pe str. Alexandru Vaida Voievod, nr. 59, cu o suprafață de vânzare de 2.403 metri pătrați, noul hipermarket Kaufland pune la dispoziția locuitorilor o gamă diversificată de produse de calitate la prețuri reduse, cu accent pe sortimente locale.

Programul hipermarket-ului este de la 7.30 – 22.30 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Magazinul este primul din Cluj-Napoca care pune la dispoziția clienților parcare subterană, cu 168 de locuri, prevăzută cu sistem de semnalizare a locurilor libere.

Magazinul vine cu un nou design și pune la dispoziție primul Antipasti Bar din Cluj-Napoca.

Suntem bucuroși să venim mai aproape de clujeni cu cel mai nou magazin din oraș. Hipermarket-ul aduce un design nou, ce integrează tehnologii eco și cele mai moderne standarde pentru o experiență de cumpărături plăcută și rapidă. Suntem mândri să oferim clienților un portofoliu de peste 50% produse din România, fiindcă punem pe primul loc colaborările cu producătorii români în strategia noastră de achiziții. Prin comercializarea produselor românești, putem obține un traseu scurt de aprovizionare ce garantează prospețimea și prețurile reduse, contribuind în același timp la sprijinirea economiei locale”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.

Kaufland acordă o atenție deosebită protejării mediului înconjurător, așadar și acest hipermarket beneficiază de o instalație de climatizare ecologică – un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu.

Dacă pe timp de iarnă încălzește magazinul, pe timpul verii, instalația inversează procesul, pentru a obține în magazin temperaturi ambientale plăcute și în concordanță cu standardele de sănătate publică. Sistemul de frig din magazin este fără freon și utilizează numai CO2, protejând astfel mediul înconjurător, fără să folosească pentru încălzire lemne, gaze sau petrol.

Magazinul este primul din Cluj-Napoca care beneficiază de noul design Kaufland și de cele mai moderne standarde internaționale de amenajare. Noul concept de magazin transmite armonie printr-un spațiu deschis, luminos și echilibrat.

Despre Kaufland România:

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 116 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

DESCRIEREA MAGAZINULUI:

Raionul legume şi fructe proaspete

Un punct de atracţie este zona de legume şi fructe. Indiferent de anotimp, clienţilor le este oferită o gamă largă de fructe şi legume proaspete, articole de sezon, dar şi produse exotice.

Raionul de produse proaspete cu servire asistată

Cuprinde o gamă variată de articole din România, inclusiv specialităţi regionale, la preţuri avantajoase. Acest departament este completat de raionul cu autoservire de unde clienţii pot cumpăra specialităţi româneşti şi internaţionale.

Produse nealimentare

Pe lângă oferta variată de produse alimentare, Kaufland oferă şi articole atractive pentru casă, textile, electrocasnice, papetărie, articole de joacă şi de sezon, la preţuri avantajoase, precum şi oferte speciale care se schimbă săptămânal.

Brutărie

La raionul de brutărie, clienții sunt așteptați cu un sortiment larg de produse de panificație. 100% din pro­dusele de panificaţie din magazinele Kaufland sunt făcute în România.

Raioanele de alimente de bază, dulciuri și băuturi

În cadrul acestor raioane punem la dispoziția clienților o gamă diversificată de alimente de bază pentru toate gusturile, oferind calitate la prețuri reduse, dulciuri pentru cei mici și cei mari, precum și un portofoliu larg de băuturi răcoritoare și alcoolice.

Raionul de produse de îngrijire personală și drogherie

Cuprinde un sortiment variat de articole de igienă, îngrijire personală, sănătate și frumusețe pentru întreaga familie.

Preţ, calitate, servicii şi program zilnic

Succesul magazinelor Kaufland se bazează pe o politică riguroasă de preţuri, însă nu numai preţurile mici fac din magazinul Kaufland un punct de referinţă pentru clienţi. Amabilitatea angajaţilor, precum şi numeroasele garanţii şi servicii ilustrează importanţa acordată satisfacţiei clientului de către Kaufland (Garanţia prospeţimii, Garanţia rapidităţii, Garanţia schimbului de produse, Super petrecere, Apel gratuit pentru taxi etc.). Informații complete despre acestea pot fi accesate la următorul link: http://kauf.land/OJL. De asemenea, clienţii pot apela gratuit numărul de telefon 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 18.00 sau pot accesa site-ul www.kaufland.ro.

Facilităţi pentru clienţi

Kaufland pune la dispoziţia clienţilor săi o clădire modernă, construită după toate standardele actuale, care oferă condiţii optime pentru a face cumpărături într-o atmosferă placută. Culoarele largi şi o compartimentare clară pe sortimente facilitează orientarea rapidă a clienţilor.

Protecţia mediului

Kaufland promovează păstrarea şi protecţia mediului. Eliminarea, separarea şi reciclarea deşeurilor sunt măsuri luate pentru protejarea practică a mediului. În acest sens, Kaufland foloseşte la transportul mărfurilor sisteme de ambalare returnabile.

This entry was posted in Hypermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.