JYSK înregistrează rezultate record în România

Cu o creștere semnificativă atât în ceea ce privește cifra de afaceri, cât și a EBIT-ului, JYSK a înregistrat rezultate record în anul financiar 2015-2016.

Tot mai mulți clienți din România aleg să cumpere produse pentru casă și grădină de la retailerul scandinav JYSK. Ca urmare, JYSK a înregistrat cele mai bune rezultate de până acum în România, ajungând la o cifră de afaceri de 223 de milioane de lei și un EBIT de 28 de milioane de lei în anul financiar 2015-2016. Aceste rezultate sunt cu 61%, respectiv 180% mai mari în comparație cu anul trecut.

“Rezultatele foarte bune de anul acesta continuă trendul ascendent al ultimilor ani. Printre motivele pentru care am crescut atât de mult se numără ofertele noastre excelente, campaniile săptămânale și o gamă de produse adecvată pieței românești”, spune Alex Bratu, Country Manager JYSK România.

În ultimul an, vânzările au crescut foarte mult în special la categoria de saltele – unul cele mai căutate produse ale brandului, și mobilier de interior.

“Ne dorim să fim cât mai aproape de clienți, de aceea ne extindem în permanență și deschidem magazine noi, mai ales în orașe în care nu suntem încă prezenți. De asemenea, în ultimul an am deschis magazinul online, iar acum clienților le este mai ușor să găsească și să achiziționeze produsele noastre. Suntem un brand accesibil, atât în ceea ce privește prețurile, cât și în termeni de proximitate față de client. Produsele care ne diferențiază de concurență – gama noastră dedicată unui somn sănătos – au cerere mare și sunt foarte apreciate de clienți. Bineînțeles, aceste rezultate se datorează angajaților care muncesc foarte mult în fiecare zi pentru a face totul posibil”, spune Alex Bratu.

Rezultatele pozitive înregistrate de JYSK în România sunt parte a poveștii de succes a grupului JYSK Nordic. Grupul JYSK Nordic, care activează în 45 de țări, a anunțat cifre record pentru anul financiar 2015-2016, cu o cifră de afaceri de 3,12 miliarde de euro și un EBIT de 422 milioane de euro.

JYSK a intrat pe piața din România în 2007, când a deschis primul magazin în Oradea, iar acum are 40 de magazine în România și aproape 500 de angajați.

 

Rezultate JYSK în România în anul financiar 2015/2016:

– Cifră de afaceri: 223 milioane lei
– Creștere față de 2014/2015: 61%
– EBIT: 28 milioane lei
– Creștere față de 2014/2015: 180%

 

Despre JYSK în România:

– JYSK a deschis primul magazin în România în anul 2007
– În anul financiar 2015/2016, JYSK a deschis 14 magazine noi în România
– JYSK are în prezent 40 de magazine și aproape 500 de angajați în România

 

Despre JYSK:

JYSK GROUP își are originile în Scandinavia. Primul magazin JYSK s-a deschis în Danemarca în anul 1979. Astăzi, JYSK GROUP are peste 2.400 de magazine și 21.000 de angajați în 45 de țări. În Germania și Austria funcționează sub denumirea de Dänisches Bettenlager, iar în restul țărilor funcționează sub denumirea de JYSK.

JYSK GROUP își propune să fie prezent la nivel mondial cu oferte excelente pentru toată lumea. Proprietarul și fondatorul JYSK este Lars Larsen, care deține și alte lanțuri de magazine de mobilier, printre care Bolia.com, IDEmøbler și ILVA – precum și companii în alte domenii de activitate. Cifra de afaceri a LARS LARSEN GROUP este de 3.6 miliarde de euro.

Despre JYSK Romania SRL:

JYSK GROUP îşi are rădăcinile în Scandinavia: Primul magazin s-a deschis în Danemarca în 1979. În prezent, JYSK GROUP are peste 2,200 de magazine şi 19,000 de angajaţi în 37 de ţări.

În Germania şi Austria se numesc Dänisches Bettenlager – iar JYSK în restul ţărilor. JYSK GROUP doreşte să-şi facă simţită prezenţa peste tot în lume, având oferte excelente pentru fiecare. Fondatorul şi proprietarul JYSK GROUP este Lars Larsen. Cifra totală de afaceri a LARS LARSEN GROUP este de 3.1 milioane euro.

This entry was posted in Mobilier & Decoratiuni and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.