HORNBACH susține educația alternativă a copiilor cu noi ateliere creative

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a organizat, încă din prima luna a anului, noi ateliere care susțin educația alternativă a copiilor.

În luna ianuarie, reprezentanții magazinelor Hornbach din România și-au lăsat imaginația la joacă alături de copiii pe care i-au invitat să își dezvolte abilitățile practice în cadrul unor ateliere creative. În cadrul acestora, cei mici au transformat lucruri simple, culese din diferite departamente ale magazinului, în adevărate opere de artă.

Participarea a fost, ca de obicei, gratuită, materialele fiind puse la dispoziție de retailer, alături de apă, sucuri și bomboane. Întreaga activitate s-a desfășurat sub îndrumarea unui personal specializat.

„Este foarte important pentru copii să își exerseze îndemânarea încă de mici, să facă lucruri cu propriile mâini, să învețe ce înseamnă bricolajul și să aibă încredere în propriile abilități. Dorind să contribuim la dezvoltarea lor, am organizat, în a doua jumătate a lunii ianuarie, ateliere creative pentru cei mici”, a menționat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.

Astfel, în ziua de 14 ianuarie, cei mici au meșterit obiecte decorative plecând de la tema “Grădina de piatră”. Folosind pietre rotunjite de marmură alese din departamentul Grădină, ghivece din materiale ceramice – de la același department, împreună cu pietriș de la departamentul Acvaristică și cu markere colorate, copiii au realizat grădini inedite, cu “plante împietrite”.

Și pentru că în această perioadă a anului zilele sunt mai scurte decât nopțile, cei mici au avut ocazia, pe 28 ianuarie, să realizeze căsuțe lampion. După ce le-au asamblat și colorat, aceștia le-au luminat, amplasând în ele câte un mic led alimentat la o baterie.

În total, în cele șase magazine ale retailerului din București, Brașov, Timișoara și Sibiu au participat 240 de copii cu vârste cuprinse între 2 și 14 ani ce au fost fascinați de activitățile pe care le-au întreprins alături de personalul specializat.

Activitățile organizate în magazinele Hornbach vor continua, educația alternativă pentru tinerele generații fiind unul dintre obiectivele retailerului și pentru acest an.

# # #

Despre Hornbach România

HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,755 miliarde de Euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 154 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având peste 17.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

This entry was posted in DYI and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.