Hornbach deschide pentru al 10-lea an consecutiv Târgul de Crăciun cu mii de articole de sezon

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de  materiale de construcţii şi grădinărit, se numără pentru al 10-lea an consecutiv printre  primele reţele de magazine ce dau startul sezonului de Crăciun, amenajând spații cu  articole dedicate Sărbătorilor de iarnă.

Apropierea Sărbătorilor de iarnă înseamnă pentru iubitorii de amenajări interioare și exterioare o  provocare de a găsi cele mai potrivite decorațiuni pentru sărbători de poveste.

Tocmai de aceea,  magazinele Hornbach își așteaptă clienții să descopere un sortiment variat de articole de sezon, până  la sfârșitul lunii decembrie.

„Hornbach organizează încă din 2007 Târgul de Crăciun cu scopul de a oferi clienților noștri  sărbătorile mult visate. Pentru al 10-lea an consecutiv venim din timp în întâmpinarea celor care ne  trec pragul cu diferite produse dedicate Crăciunului, de la decorațiuni și produse de iluminat, până la  brazi și multe altele”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Clienții pot descoperi în cadrul târgului o gamă variată de decorațiuni, precum globuri, decorațiuni de  agățat, aranjamente de masă, figurine, beteală. La acestea se adaugă luminițe, instalații, lumânări și  candele parfumate. Și pentru că sărbătoarea Crăciunului se celebrează în jurul unui brad frumos  împodobit, Hornbach pune la dispoziție o gamă de brazi artificiali, brazi în ghiceve și de dimensiuni  mari, dar și brazi tăiați. Brazii tăiați vor fi disponibili în magazine de la finalul lunii noiembrie.

 

Târgul de Crăciun de la Hornbach, cu aproximativ 50% mai mare față de 2016

Anul acesta, Hornbach a alocat o suprafață cu aproximativ 50% mai mare față de cea de anul trecut  pentru a găzdui un sortiment cât mai bogat de articole. Astfel, în fiecare magazin, suprafaţe de peste  200 de metri pătraţi din departamentul de grădină au fost transformate în zone unde clienţii pot găsi  inspiraţie pentru amenajarea casei, la interior şi la exterior, în aşteptarea Sărbătorilor de iarnă.

„În acest sezon am extins spațiile dedicate Târgului de Crăciun pentru că ne dorim ca persoanele care  ajung la noi să poată alege dintr-o gamă de produse cât mai extinsă. Ca de fiecare dată, urmărim să  diversificăm categoriile de articole astfel încât clienții să găsească produsele dorite în magazinele  noastre”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

 

Tendințe și noutăți în decorațiunile de Crăciun 

Ca și în anii trecuți, decorațiunile de Crăciun din cadrul magazinelor Hornbach vor fi împărțite pe  diferite teme de culori. Tema tradițională, în culorile galben și roșu, se păstrează în tendințele acestui  sezon, însă clienții sunt întâmpinați și cu teme de culori într-un aer modernist.

Un exemplu sunt decorațiunile în nuanțe naturale, cu aspect de lemn sau realizate din lemn. Aceste ornamente sunt  ideale pentru un brad cu aspect natural și se remarcă printr un grad de rezistență mai ridicat.

Noutatea acestui an în materie de decorațiuni sunt articolele cu influențe scandinave, disponibile la  Târgul de Crăciun de la Hornbach. Clienții sunt invitați să descopere o gamă diversificată de articole  decorative scandinave de Crăciun pentru amenajarea casei și nu numai.

Popular cu precădere în  partea de nord a Europei, acest stil a intrat treptat și în casele românilor. Design-ul minimalist,  eleganța și simplitatea decorațiunilor scandinave aduc locuinței o atmosferă festivă, specifică  sărbătorilor de iarnă.

Magazinele Hornbach vin cu noutăți și în materie de instalații și luminițe de exterior. În cadrul  târgului vor fi disponibile lasere pentru grădină care pot fi folosite pentru iluminatul exterior al casei.

Odată fixat în curte, laserul poate proiecta jocuri de lumini pe casă, pe suprafețe de până la 400 de  metri pătrați.




Despre Hornbach România:

HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2016/2017 (data bilanțului: 28 februarie) o creștere a cifrei de afaceri (net) de 4,9%, la 3,9 miliarde de euro.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxembourg, Elveția, Suedia, Slovacia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment.

În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare.

De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având cca. 18.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

This entry was posted in DYI and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.