Hochland România are un nou Director General

Hochland România, liderul pieței de brânzeturi din România, are un nou Director General.

Începând cu 1 ianuarie 2017, Erik Hageleit s-a alăturat Grupului Hochland în calitate de Director General al companiei Hochland România.

Sunt onorat să mă alătur Hochland România ca Director General și mă bucur să revin în această țară. Mi-a plăcut să lucrez și să locuiesc în România, e un loc în care am avut prilejul să întâlnesc profesioniști de primă clasă. Sunt impresionat de reușitele Hochland în România și abia aștept să îmi aduc contribuția la dezvoltarea companiei”, a declarat Erik Hageleit, Director General Hochland România.

Între 2007 și 2012, Erik Hageleit a ocupat poziția de Director General al Beiersdorf România și Moldova, așa că acesta nu se află la primul contact profesional și cultural cu piața locală.

Este un manager cu experiență internațională, cu un excelent parcurs profesional în poziții de General Management, Marketing și Vânzări în domeniul FMCG și un lider desăvârșit, care a gestionat echipe multiculturale atât în cadrul Beiersdorf, cât și în cadrul producătorului de cosmetice premium Maria Galland Group.

Noul Director General al Hochland România a absolvit Facultatea de Administrarea Afacerilor, Universitatea Christian-Albrechts din Kiel, Germania, și vorbește limba germană, engleză, franceză, spaniolă, rusă și limba română.

Grupul german Hochland produce toate categoriile majore de brânzeturi și are la bază o tradiție de 90 de ani. Hochland este o afacere de familie, care s-a remarcat în industrie prin calitatea desăvârșită a produselor din portofoliu.

În prezent, Hochland este unul dintre cei mai mari producători de brânzeturi la nivel global, care vinde sute de sortimente în peste 30 de țări din întreaga lume. Compania deține 12 unități de producție în șapte țări și are la ora actuală aproximativ 4400 angajați în toată lumea.

În România, Hochland este liderul pieței de brânzeturi, iar brandul Hochland este prezent la nivel local de peste 20 de ani. Compania a fost înființată în țara noastră în anul 1998, are în prezent 300 de angajați și deține două fabrici, una la Sighișoara și una la Sovata.

Portofoliul local cuprinde o gamă largă de sortimente, de la specialități din brânză la brânzeturi tradiționale. Principalele categorii de pe piața din România sunt cașcavalul, brânza topită și telemeaua.

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.