Grupul Hornbach, creștere cu 4,9% a cifrei de afaceri, la 3,94 de miliarde de euro

Grupul Hornbach (concernul Hornbach Holding AG & Co. KGaA) a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, conform cifrelor preliminare, pentru exercițiul financiar 2016/2017 (1 martie 2016 – 28 februarie 2017) de 4,9%, la 3.941 milioane euro.

Hornbach Baumarkt AG, care, la 28 februarie 2017, administra 155 de magazine de materiale de construcții și grădinărit (în anul precedent: 153) în nouă țări europene, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 5%, la 3.710 milioane euro.

Cu raportare la o suprafață nemodificată și ținând cont de eliminarea diferențelor de curs de schimb, cifrele de afaceri ale magazinelor de materiale de construcții și grădinărit (DIY) au înregistrat la nivelul întregului concern o creștere de 3%. Motorul de creștere a fost reprezentat, la fel ca în anii precedenți, de filialele internaționale. De asemenea, Hornbach Baustoff Union GmbH a contribuit la creșterea cifrei de afaceri a concernului, cu un plus de vânzări de 4,8%, ajungând la 229 milioane euro.

Germania: Magazinele de materiale de construcții și grădinărit – creștere cu 1,4%

Cele 98 de magazine de materiale de construcții și grădinărit ale Hornbach Baumarkt AG au contribuit la creșterea cifrei de afaceri în exercițiul financiar 2016/2017 cu 1,5%, la 2.040 milioane euro. Cu raportare la o suprafață nemodificată, ceea ce înseamnă fără a lua în calcul inaugurările și închiderile de magazine pe parcursul ultimelor douăsprezece luni, s-a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri în Germania, pe parcursul aceluiași interval, de 1,4%.

Am înregistrat o creștere a cifrei de afaceri, comparativ cu exercițiul financiar anterior 2015/2016, conform prognozei noastre. De asemenea, magazinele de materiale de construcții Hornbach au continuat, cu raportare la anul precedent, să se distanțeze prin performanță față de branșa din Germania. În cadrul unui mediu comercial caracterizat de intensificarea gradului de digitalizare ne bucurăm, în plus, de succes și în mediul online“, a afirmat Albrecht Hornbach, președintele consiliului de administrație al Hornbach Management AG.

Hornbach Baustoff Union GmbH s-a remarcat și în exercițiul financiar 2016/2017 printr-o creștere a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent. Vânzările înregistrate în cele 27 de filiale din sectorul comerțului cu materiale de construcții s-au îmbunătățit în anul de raportare cu 4,8%, până la 229 milioane euro.

Restul statelor europene: motorul de creștere în concern

Cele mai importante creșteri s-au înregistrat pe parcursul exercițiului financiar 2016/2017 din nou în cele opt țări din afara Germaniei. Cifra de afaceri în sectorul DIY a crescut în celelalte state europene cu 9,6%, la 1.670 milioane euro. Cu raportare la o suprafață nemodificată și ulterior eliminării diferențelor de curs de schimb, filialele internaționale Hornbach au înregistrat în 2016/2017 o creștere a cifrei de afaceri cu 5,1%.

În acest mod, am depășit din nou rata de creștere a anului precedent. Prin intermediul conceptului comercial concentrat în special asupra proiectelor de renovare dispunem de posibilitatea de a asigura o participare peste nivelul mediu la creșterea alertă în domeniul construcțiilor din Europa. Astfel, am continuat să ne extindem poziția pe piață din afara Germaniei pe parcursul ultimului exercițiu financiar“, a mai afirmat Albrecht Hornbach.

Confirmarea prognozei veniturilor pentru exercițiul financiar 2016/2017

Prognozele veniturilor au fost confirmate în baza primelor rezultate anuale preliminare, încă nemodificate, atât pentru Hornbach Holding AG & Co. KGaA, cât și pentru Hornbach Baumarkt AG.

Prin urmare, se estimează în continuare că rezultatul operațional (EBIT), atât la nivelul grupului Hornbach, cât și al Hornbach Baumarkt AG, va depăși semnificativ valoarea anului precedent 2015/2016. EBIT, din care au fost scăzute veniturile și cheltuielile cu caracter operativ ale concernului parțial Hornbach Baumarkt AG, vor atinge, conform estimărilor, nivelul exercițiului financiar 2015/2016 (99 milioane euro). La nivelul grupului Hornbach, se estimează în continuare că EBIT actualizat va atinge nivelul din anul precedent, de 151 milioane euro, sau îl va depăși ușor.

Despre Hornbach România:

HORNBACH este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 3,755 miliarde de Euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 155 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având peste 17.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

This entry was posted in Bricolaj and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.