Grupul Carrefour dubleaza numarul magazinelor unde lansează alaturi de Crucea Rosie campania Banca de alimente

Campania Banca de alimente se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market

Pentru al optulea an consecutiv, între 10 Aprilie si 10 Mai, Carrefour România, în parteneriat cu Crucea Roşie Română, organizează campania Banca de Alimente si o extinde în 63 de magazine ale grupului Carrefour: 32 de hipermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market, magazine Billa recent remodelate.

Proiectul Crucii Roșii Române, Banca de Alimente, face parte din campania internațională de colectare de alimente, coordonată de Fundaţia Carrefour, care se desfășoară simultan în 10 țări în care grupul Carrefour este prezent.

Astfel, pe parcursul întregii luni, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine.

Proiectul umanitar Banca de Alimente a fost lansat de Crucea Roşie Română în anul 2009 ca o soluţie imediată de ajutorare a persoanelor fără venituri sau cu venituri foarte mici.

Acesta constă în colectarea de alimente greu perisabile sub formă de donație de la clienții magazinelor partenere și distriburea acestora sub formă de pachete la domiciliul beneficiarilor.

Pachetele cu alimente cântăresc, fiecare, cate 12 kg si conţin alimente de baza precum: ulei, zahăr, făină, mălai, orez, paste făinoase, conserve de carne sau peşte, conserve de legume, biscuiţi şi alte produse alimentare.

Cu sprijinul Carrefour România, proiectul a reușit timp de 8 ani să vină în ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiașe, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate. Beneficiarii sunt bătrâni, familii cu mulţi copii și cu situaţie materială precară, familii monoparentale, copii cu dizabilitaţi proveniţi din familii sărace.

Aproximativ 2 500 de voluntari în fiecare an s-au dedicat acestui proiect prin activități de promovare, colectare și distribuire de alimente la domiciliul beneficiarilor.

”În cadrul Carrefour, încercăm de fiecare dată să oferim o mână de ajutor persoanelor defavorizate. Programul Banca de alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roșie, devine deja un proiect de tradiție pentru noi, participând activ la realizarea sa încă din 2009. Anul acesta ne-am propus să ne mobilizăm si mai mult, iar împreună cu clienții nostri din peste 60 de magazine ale Grupului Carrefour, ne vom uni intr-un efort comun, ce-și propune să vină în sprijinul celor ce nu au posibilitățile materiale de a se bucura de o masă caldă. Ne bucura foarte mult faptul ca o data cu lansarea acestei noi campanii, am reusit sa aducem acest proiect frumos in regiuni ale tarii pe care pana acum nu le atingeam, lucru care nu face decat sa ne mareasca sansele de reusita. Alaturi de Crucea Rosie ne dorim sa Hranim un vis: o lumea fara foame”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

Astfel, in perioada 10 Aprilie-10 Mai, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine, iar zeci de voluntari de Cruce Roșie din toată țara vor promova campania în rândul clienții magazinelor și ii vor invita să doneze un aliment pentru cei care suferă de foame

“Dezvoltarea proiectului Banca de alimente a devenit o necesitate ca urmare a creșterii continue a numărului solicitărilor venite din partea persoanelor vulnerabile. Ne bucură foarte mult decizia Grupului Carrefour de a dubla numarul de magazine in care campania sa poata fi implementata și avem încredere în generozitatea clienților care prin donațiile lor vor contribui la creșterea numărului persoanelor nevoiașe care vor beneficia de donatii”, a declarat Ioan Silviu Lefter, Director General Crucea Roşie Română.

Campania de colectare de alimente se va desfășura timp de o lună și va avea loc în toate cele 63 de magazine (hipermarketurile Carrefour, supermarketurile Market si Billa) din: Bucureşti, Alba, Botoşani, Brăila, Braşov, Buzău, Bacău, Cluj, Constanţa, Drobeta, Focşani, Galaţi, Giurgiu, Iaşi, Oradea, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Slatina, Sfântul Gheorghe, Suceava, Târgu Jiu, Timişoara.

Despre Carrefour:

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 290 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 129 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 74 de magazine Billa.

This entry was posted in Social and tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.