Grupul Carrefour deschide cel de-al treilea supermarket din Târgu Jiu, Market Piața Centrală

Carrefour deschide joi, 6 august 2015, un nou supermarket în Târgu Jiu, ridicând numărul total de magazine în acest format la 98.

Noul supermarket, Market Piața Centrală, își așteaptă clienții cu o echipă de profesioniști gata să ofere o experiență de cumpărături cât mai plăcută!

Modelul comercial se axează pe o gamă de aproximativ 7.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naționale.

Date cheie despre supermarket-ul Market Piața Centrală:

1.    Adresă: Calea Unirii nr. 2c, Târgu Jiu

2.    Plaja orară de deschidere:

·    Luni – Sâmbătă: 7:00-22:00

·    Duminică: 7:00-20.00

3.    Gama de produse: 7.000

4.    Suprafața magazinului: 580 m²

5.    Contact magazin:

1.    Tel.: 0374.476.107

2.    Fax: 0374.476.108

Gama de servicii a noului Market include:

Apel gratuit pentru clienții Carrefour care doresc să afle diferite informații legate de produsele, serviciile disponibile, precum și alte informații utile: TELVERDE 0800-0800-02, disponibil 24 de ore din 24, în fiecare zi a săptămânii;

Multiple modalități de plată: tichete de masă, card Carrefour MasterCard, reîncărcare electronică prepay.

Magazinul Market este o nouă formă de comerț care se caracterizează printr-o serie de atribute cu ajutorul cărora se diferențiază de hipermarket:

  • rapiditate la case: întrucât cumpărăturile din supermarket sunt în principal axate pe produse de bază, alimentare, coșul fiind mai mic, rapiditatea trebuie să fie un atuu. În plus, ne angajăm să fie un maxim de 3 clienți la o casă, prin deschiderea unei case suplimentare, dacă este cazul.
  • prospețime și calitate: toate produsele alimentare sunt atent verificate printr-un sistem de control sanitar-veterinar și calitativ, astfel încât clienții Carrefour să găsească zilnic produse de calitate și foarte proaspete. În acest sens, Market schimbă sau rambursează în 7 zile suma platită pentru un produs dacă acesta nu satisface deplin așteptarea clientului, din punct de vedere calitativ. „Satisfacție sau rambursare!”.
  • produse Marca Proprie Carrefour. “Economisești și ai și calitate!”: Market oferă în gama sa peste 1.000 de produse marcă proprie Carrefour, la un preț cu minimum 20% mai mic față de prețul mărcilor naționale, la aceeași calitate.
  • aproape de casă: este primul atribut care diferențiază supermarketul de hipermarket. Supermarketul trebuie să devină un vecin de încredere, unde gasești zilnic, tot ce ai nevoie.
  • produse bio și dietetice: Market include în gamă și produse speciale pentru sănătatea clienților săi.
  • fructe și legume: Tot la același nivel, gama de produse include și o varietate de fructe și legume, majoritar din România, de o calitate impecabilă și de o prospețime controlată zilnic de către echipele care se ocupă de controlul calității.
  • profesionalismul echipelor: Noul supermarket funcționează cu o echipă de profesioniști, bine formați, care vor răspunde cu promptitudine solicitărilor clienților, zilnic.

 

Despre Carrefour:

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 180 de magazine dintre care 28 hipermarketuri ‘Carrefour’, 98 supermarketuri ‘Market’, 43 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’ și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

This entry was posted in Supermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.