Grupul Carrefour a lansat serviciul integrat, „Casa ta – Self Service”, in hipermarketul Carrefour Baneasa

Carrefour România a lansat pe 21 August, in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate.

Carrefour Romania propune clientilor sai in hipermarketul Carrefour Baneasa, incepand cu 21 August, o noua experienta in magazine, una care sa le permita pe de o parte, sa faca cumparaturi in ritmul lor, iar pe de alta parte, una care sa le ofere posibilitatea de a experimenta avantajele tehnologiei si de a le aduce cat mai aproape de consumatori.

„Ne bucuram sa putem oferi clientilor nostri experiente unice de cumparaturi, iar noul serviciu integrat „Casa ta – Self Service” va da acestora posibilitatea de a lua viitorul in propriile maini, datorita tehnologiei propuse prin functiile casei de marcat. Astfel, clientii sunt invitati in hipermarketul Carrefour Baneasa sa descopere acest proiect pilot si sa incerce singuri noua casa de marcat „Casa ta – Self Service” care permite realizarea cumparaturilor in doi pasi simpli: scanarea produselor la casa de marcat „Casa ta- Self Service”  si plata produselor scanate – cu cardul sau prin aplicatia mobila Carrefour Pay, disponibila gratuit in AppStore si in magazinul Google Play”spune Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dimanica Comerciala&Pricing Carrefour Romania. 

Zona dedicata noului serviciu „Casa ta – Self Service” este alcatuita din 4 case de marcat tip self check-out si este deservita de un supervizor permanent, gata oricand sa ofere clientilor indrumarea necesara utilizarii caselor de marcat.

Despre Carrefour:

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa.

De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 296 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 201 supermarketuri ‘Market’, 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 10 magazine Billa.

This entry was posted in Hypermarket and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.