Grupul AGRICOLA a crescut vânzările cu 12% la salamuri, cu 22% la semipreparate și cu 26% la ouă

Grupul de firme AGRICOLA a înregistrat, după primele trei luni ale anului 2017, o creștere a cifrei de afaceri de 2% față de 2016, ajungând la circa 150,319 milioane lei, după ce a făcut exit anul trecut din două dintre fostele sale companii, Suinprod Siret și GA-Nutriție Animală (cifra este actualizată conform Legii 150).

Cifra de afaceri a companiei Agricola Internațional atinge, după trei luni, circa 95,3 mil lei, în staționare comparativ cu anul trecut, vânzările de carne de pasăre menținându-se la 10.900 tone.

Suntem consecvenți în ce privește vânzările de carne de pui, 10 % din totalul acestora fiind reprezentat de produsele noastre inovative, diferențiatoare pe piață, respectiv Puiul Fericit, Puiul Fermierului, gama Ușor de Gătit, produse pe care dorim să le creștem în acest an“, a arătat Grigore Horoi, președintele AGRICOLA Bacău.

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut în primul trimestru cu 12%, ajungând la 25,3 mil lei, în condițiile în care au crescut cu același procent, 12%, vânzările atât la grupa salamurilor crud-uscate, cât și la preparatele fiert-afumate.Continuăm să inovăm,o realizare demnă de reținut fiind aceea că unul din produsele noastre noi, lansate în toamna trecută – Salamul crud uscat Levant – a fost distins cu Golden Award pentru gust în cadrul Târgului «International World Food&Drinks» care a avut loc la începutul acestei luni la Vașovia, precizează Grigore Horoi.

Categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, a înregistrat în primul trimestru o creştere a cifrei de afaceri de 22% (9,140 mil. lei) față de primele trei luni ale anului trecut. „Vorbim în continuare de o revigorare a pieței acestei categorii și de creșterea exporturilor, arată președintele AGRICOLA Bacău.

Și la categoria ouă pentru consum, produse la Avicola Lumina-Constanţa, cifra de afaceri înregistrată este cu 26% mai mare decât anul trecut (9,710 mil. lei). În primele trei luni din 2017 au fost vândute 16,253 mil. ouă proaspete, cu un preț mediu în revenire cu 17% față de prețul înregistrat anul trecut pe vremea aceasta, date fiind importurile masive la acest produs, în special din Polonia.”, a adăugat Grigore Horoi.

Compania Agricola Magazine SRL a înregistrat în primul trimestru 2017 o cifră de afaceri de 5,912 mil. lei, în scădere cu 12%, rețeaua de magazine în care operează diminuându-se în această perioadă cu 3 unități, ajungând la 32 magazine.

 

Despre Agricola:

Agricola este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie, care în septembrie 2017 împlineste 25 de ani de la înfiinţare.

În 2016, Agricola deţine 16% din piaţa cărnii de pui, este lider cu 19% din piaţa de semipreparate şi produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România cu 50% cotă de piaţă, medie, în valoare (Nielsen).

Agricola este caracterizată în primul rând prin diversitate şi prospeţine, fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse:

carne de pui refrigerată

• preparate şi specialităţi din carne fierte afumate

• salamuri crude uscate

• semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale

• ouă şi praf de ouă

Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor:

Agricola este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.

Agricola este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele.

În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată (sistem BDF) din România.

În 2009, Agricola a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist, ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare – un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.

În aprilie 2010, Puiul Antistres, comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola pentru gospodinele cu mai puţin timp liber.

În iulie 2010, Agricola a lansat Puiul Fericit, crescut minim 56 de zile în ferme mici, hrănit cu cereale şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte.

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.