Fanii KFC se pot bucura din nou de una dintre cele mai apreciate oferte. Marți Bucket revine în restaurantele din întreaga țară

KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a relansat, în această lună, una dintre cele mai populare oferte ale sale, Marţi Bucket.

Disponibilă pentru al treilea an consecutiv, Marți Bucket aduce împreună unele dintre cele mai îndrăgite preparate de la KFC: 9 Crispy Strips + 9 Hot Wings la un preț special de numai 19.90 lei.

Pentru că mesele sunt întotdeauna mai distractive și mai gustoase dacă sunt împărțite cu cei mai buni prieteni, campania dedicată ofertei Marți Bucket aduce în prim-plan prieteniile ”pe bune”. Astfel, brandul îndeamnă consumatorii să se bucure de momentele în care savurează împreună cu gașca produsele preferate la prețuri accesibile, când împart chiar și ultima bucată din felul de mâncare favorit sau atunci când se servesc din porţia prietenilor fără să le mai ceară permisiunea.

Ne bucurăm să revenim, pentru al treilea an consecutiv, cu una dintre cele mai apreciate oferte din meniul KFC, Marți Bucket. Datorită popularității ei, ne-am dorit ca de data aceasta să aducem în prim plan atât accesibilitatea (19.90 lei), cât și ocazia specială de consum. Astfel, în fiecare marți, consumatorii pot împărți un Marți Bucket cu gașca de prieteni „pe bune”, profitând de cea mai bună ofertă. Ne dorim ca în această zi a săptămânii restaurantele KFC să devină, pe întreaga perioadă a campaniei, destinația preferată a grupurilor de prieteni care aleg să petreacă timp împreună. Suntem încrezători că și anul acesta Marți Bucket va avea cel puțin același succes ca în anii precedenți când am vândut un număr record de peste 100.000 de Bucket-uri în perioada campaniei”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC România.

Oferta este valabilă doar în zilele de marţi, în perioada 20 iunie – 25 iulie 2017, în toate restaurantele KFC din ţară.

Pentru mai multe detalii despre noutăţile pregătite de KFC, accesaţi pagina de Facebook KFC România, pagina de Instagram KFC România și site-ul www.kfc.ro.

 

Despre Sphera Franchise Group S.A.:

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup de restaurante din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery.

 

Despre KFC:

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri.

Există peste 19,400 de locații KFC în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network şi numără 63 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova, cât și unul în Verona, Italia.

 

Despre Yum! Brands:

Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41,000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari.

În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind și unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord.

Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.

This entry was posted in Fast Food and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.