„Detastaturizarea”: Pizza Hut te invită să redescoperi bucuria meselor în oraș

Pizza Hut lansează o campanie ce încurajează românii să redescopere bucuria meselor în oraş. Pornind de la o problemă reală și din ce în ce mai întâlnită, mâncatul deasupra tastaturii, campania își propune să “detastaturizeze” mesele românilor, să îi determine să renunțe la acest obicei nesănătos în favoarea meselor relaxante în oraș, alături de colegi sau prieteni.

Practic și comod, prânzul deasupra tastaturii de la birou a devenit deja rutină. Suntem mereu în criză de timp și preocupați de soluționarea task-urilor, așa că nicio secundă nu trebuie pierdută. În schimb, efectele negative nu întârzie să apară. Concentrați asupra lucrurilor uzuale sau pur și simplu conectați la Internet, uităm să socializăm, să ne mișcăm, să … mâncăm.

Suntem din ce în ce mai ocupați, iar mâncatul pe tastatură pare o soluție să câștigăm timp. Aceasta este realitatea de la care am plecat și pe care ne-am propus să încercăm să o schimbăm prin noua campanie Pizza Hut. Ne bazăm pe atmosfera primitoare și serviciile de înaltă calitate din restaurantele noastre, dar și pe un mesaj relevant, transmis cu umor, pe care îl susținem cu trei oferte noi și avantajoase. În acest fel, sperăm ca mesele în oraș să devină o prioritate pentru cât mai mulți români”, explică Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Pizza Hut.

Detastaturizarea meselor, noua misiune Pizza Hut, este descrisă pe larg în videoclipul campaniei și pe http://www.pizzahut.ro/detastaturizare/. Odată cu lansarea campaniei, Pizza Hut adaugă în meniu trei oferte noi și variate, un motiv în plus pentru români să ia masa în oraș:

Meniul 1 conține un antreu (la alegere dintre: Bruschette cu roșii și parmesan, cornulețe, cartofi copți, simpli sau cu Mozzarella) sau o salată Fresh + o pizza mică, la prețul special de 15,9 lei.

Meniul 2 include un antreu (la alegere dintre Caprese și Quesadilla) sau o salată Caesar + o pizza mică sau o porție de paste Sautee (oricare rețetă, exceptând Penne Quattro Formagii, Tagliatelle al Salomne și Penne Alfredo Carnivore), la prețul de 22,9 lei.

Meniul 3 conține un antreu (la alegere dintre Quesadilla și Frigărui de legume) sau o salată Caesar + o pizza mică sau o porție de paste Sautee (oricare rețetă, exceptând Penne Quattro Formaggi, Tagliatelle al Salmone și Penne Alfredo Carnivore) + un desert Dolce Vita, la prețul de 32,9 lei.

Ofertele sunt valabile până pe 5 noiembrie 2015, de luni până duminică, atât în restaurant, cât și la pachet. Rețetele de pizza sunt disponibile pe blaturile Pan, Classic și Thin’n Crispy, dimensiunea mică, din categoriile Favorite, Speciale și Complete.

Mai multe detalii despre campanie pot fi găsite pe site-ul official: http://www.pizzahut.ro/detastaturizare/ sau pe pagina de Facebook: Pizza Hut Romania.

Despre Pizza Hut:

Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit în România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine nouă restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti, Timişoara, Brașov și Oradea. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro şi pe pagina de Facebook Pizza Hut România.

Pizza Hut este singura companie producătoare de pizza ce a fost nominalizată în Top 10 francize în 2009 de către Revista Entrepreneur. Compania a început acum 57 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine aproape 13.600 de restaurante în 90 de ţări. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.

Pizza Hut_Detastaturizarea

This entry was posted in Fast Food and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.