DERO relansează întreaga gamă de produse și pornește dialogul despre distribuția treburilor casnice în cuplu

DERO, un brand care este alături de români de mai bine de 50 de ani, relansează în această toamnă întreaga gamă de produse, cu cel mai intens parfum de până acum.

Noile produse se regăsesc în magazine începând cu luna septembrie, iar în prezent, consumatorii se pot bucura de nenumărate surprize, activări și premii prin campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri.

Odată cu relansarea portofoliului de produse, DERO lansează și o nouă campanie integrata, „DERO 2în1. E unul pentru doi!” și inițiază dialogul pe tema distribuirii treburilor casnice în familiile din România. Campania pornește de la rezultatele unui studiu* comandat de brand și derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național în luna septembrie a acestui an. Conform studiului, majoritatea femeilor din România dedică peste 10 ore pe săptămână treburilor casnice, în timp ce majoritatea bărbaților dedică între 2 și 4 ore acelorași responsabilități. Potrivit aceluiași studiu, 65% dintre femei au declarat că le face plăcere să se ocupe de spălatul hainelor. Chiar dacă și-ar dori să împartă această responsabilitate cu partenerii lor, 47,1% dintre femeile din România declară că partenerii lor nu se implică mai mult în spălatul hainelor pentru că nu le place această responsabilitate, în timp ce 31,16% spun că partenerii lor consideră spălatul hainelor drept o treabă de gospodină.

Noua campanie a luat naștere din dorința de a le reaminti românilor importanța împărțirii treburilor casnice în cuplu, dar și pentru a le veni în ajutor femeilor. În contextul în care, de peste 50 de ani, DERO aduce prospețime în casele românilor și face din spălatul hainelor o activitate plăcută pentru femeile din România, noua campanie de comunicare aduce un nou mesaj: spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri, astfel încât femeile să aibă mai mult timp liber pentru ele și cei dragi.

Relansarea gamei de produse aduce și o nouă campanie de comunicare, care fundamentează misiunea DERO, cea de a susține visurile româncelor și inițiativele ce contribuie la dezvoltarea acestora. DERO consideră că spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri. DERO, prin parfumurile sale încântătoare, face spălatul hainelor mai plăcut pentru toată lumea, așa că îi încurajăm și pe bărbați să încerce produsele noastre”, a declarat Monica Tamaș, Senior Marketing Manager Laundry în cadrul Unilever South Central Europe.

Pe durata a trei luni, consumatorii vor avea ocazia să afle despre beneficiile împărțirii responsabilității spălatului hainelor cu partenerii lor. Campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri vor aduce consumatorilor mii de premii pentru doi.

Campania include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO), campanii de bannere online, comunicare în print și acțiuni de PR.

Mai multe detalii despre campanie puteți găsi în secțiunea dedicată de pe pagina de Facebook DERO.

În plus, DERO își propune să ducă și mai departe misiunea socială de a aduce bucurie în cadrul familiilor românilor prin distribuția mai echilibrata a treburilor casnice. DERO își va uni forțele cu o serie de organizații non-profit pentru a extinde dialogul pe această temă și pentru a avea un impact pozitiv asupra vieții româncelor.

*Studiu comandat de brandul DERO și derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național de iVOX, în luna septembrie 2017.

Despre DERO:

Cu o tradiție de 50 de ani, DERO este o marcă românească modernă care a purtat dintotdeauna o mică parte din România în numele său – care provine de la „Detergent al României”. Lansat pe piața din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenți din Ploiești, DERO a ajuns în timp să devină marcă sinonimă cu „detergentul”.

Brandul DERO a fost achiziționat în anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat începerea procesului de inovație prin modernizarea produsului, a ambalajului și alinierea la standarde occidentale, dar totodată și păstrarea specificului 100% românesc.

DERO a simțit în permanenţă nevoile consumatorilor săi, în anul 2000 fiind prima marcă din România care a lansat un produs “2 în 1”.

Campaniile DERO sunt memorabile – fie că a fost vorba despre “Cele mai frecvente 99 de pete” sau despre “Spală Românește”, momentele din viaţa brandului DERO sunt şi acum rememorate de consumatorii români.

În anul 2016, la aniversarea a 50 de ani alături de consumatoarele din România, DERO a recunoscut meritele femeilor care zi de zi fac totul cu optimism și le-a mulțumit pentru bucuria pe care o aduc celor din jur printr-o campanie aniversară: „De 50 de ani, DERO împrospătează România cu toată bucuria”.

În 2017, DERO a lansat campania „DERO susține visurile româncelor” prin care încurajează inițiativele care creează oportunități pentru femeile din România. În acest context, DERO a susținut două proiecte ale unor organizații non-profit (MamaPan și Anotimpuri la Borcan) și a lansat un proiect pilot la nivel național, toate cu scopul de a crea noi oportunități pentru femei. Prin noua campanie, „DERO 2în1. E unul pentru doi!”, DERO își propune să ducă mai departe misiunea sa socială, prin inițierea dialogului pe tema distribuției echilibrate a treburilor casnice în cuplu.

This entry was posted in FMCG & HoReCa and tagged , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.