Dedeman deschide magazinele din Băneasa și Hunedoara pe 14, respectiv 16 iunie

Dedeman, lider naţional în retailul materialelor de construcţii şi al amenajărilor interioare, cu capital 100% românesc, inaugurează magazinele din București – Băneasa și Hunedoara și ajunge astfel la 47 de unități la nivel național.

Primul magazin inaugurat în acest an, cel de la București – Băneasa, este și cel mai scump al rețelei, investiția ridicându-se la circa 36 de milioane de euro.

Dedeman Băneasa, care va fi deschis pe 14 iunie, are o suprafață construită de aproximativ 30.000 mp. și, ca o noutate, pe lângă parcarea supraterană cu 497 de locuri, dispune și de o parcare subterană cu 264 de locuri. În noul punct de lucru din București lucrează 280 de angajați care au urmat un complex program de specializare, fiind astfel pregătiți să ofere consiliere de calitate și sfaturi competente tuturor clienților.

La numai două zile după această inaugurare, pe data de 16 iunie, va fi rândul magazinului din Hunedoara să își primească primii clienți. Aceștia vor fi întâmpinați de o echipă de 168 de angajați ce au beneficiat, la rândul lor, de un program de pregătire menit să le ofere cunoștințele necesare pentru a răspunde corect cerințelor hunedorenilor.

Ridicarea acestui nou magazin în Hunedoara, ce are o suprafață de vânzare de aproximativ 12.500 mp. și dispune de o parcare supraterană de 313 locuri, a presupus o investiție de circa 11,5 milioane de euro. Grație acestei investiții hunedorenii vor avea la dispoziție un magazin dedicat construcțiilor și amenajărilor interioare de tip DIY care se ridică la aceleași standarde înalte de calitate cu care compania Dedeman și-a obișnuit clienții din întreaga țară.

“Este o premieră pentru noi să deschidem două magazine în aceeași săptămână, dar clienții noștri din zona Băneasa și cei din Hunedoara merită acest efort. Mulți dintre ei ne cunosc deja din celelalte magazine din București respectiv Deva și suntem bucuroși că acum am reușit să aducem produsele și serviciile Dedeman mai aproape de ei”, Dragoș Pavăl, Președinte Dedeman.

Având în vedere că cele două inaugurări au loc la începutul sezonului estival, rafturile magazinelor au fost pregătite cu sute de oferte speciale la produse pentru grădină (mobilier și utilaje), dar și pentru petrecerea timpului liber (șezlonguri și balansoare, piscine și pavilioane, grătare și produse pentru camping) iar clienții cu planuri mari vor descoperi soluțiile complete pentru construcții și renovări (materiale de construcții, acoperișuri, varuri și vopsele, instalații termice și instalații sanitare, scule electrice etc.)

Din portofoliul celor două noi magazine nu lipsesc nici serviciile auxiliare menite să scurteze drumul de la plan la realitate: serviciul de proiectare băi şi bucătării, mixare vopsele, comenzi speciale, confecţionare perdele, livrarea mărfurilor şi retur de produse.

Primele două inaugurări din acest an aduc rețeaua națională Dedeman la un număr de 47 de magazine, cel puțin alte două unități urmând să fie deschise până la finalul anului.

 

Dedeman în cifre:

– 47 de magazine, două centre logistice, parc auto propriu;

– peste 45.000 de produse ce acoperă 11 domenii;

– peste 9800 de angajaţi;

– între 7.500 – 18.000 mp suprafaţa unui magazin;

Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români.

Începând cu 1992, pe parcursul celor 25 de ani de activitate, au dezvoltat o companie care a înregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfăşurată în jurul clientului, cerinţele acestuia şi satisfacerea acestora fiind prioritare.

This entry was posted in Bricolaj and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.