Cosmetic Plant relansează gama de produse pentru păr și estimează o creștere de 20% a vânzărilor pe acest segment

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează o nouă identitate vizuală pentru gama de produse dedicată îngrijirii părului și introduce un nou articol în această categorie.

Odată cu aceste schimbări, compania estimează o creștere cu cca. 20%a vânzărilor pentru această gamă în 2017, urmând ca produsele dedicate părului să ajungă la 12% din cifra de afaceri din acest an.

Ocupând o pondere de aproape 10% din cifra de afaceri a companiei din 2016, gama de produse pentru păr a Cosmetic Plant primește o nouă înfățișare ce pune accent pe o formă ergonomică a ambalajului, ce păstrează totodată un aspect medicinal care reflectă extractele naturale din ingrediente. Odată cu acest facelift, gama este extinsă cu un nou produs, ajungând astfel la 9 articole dedicate îngrijirii părului care, potrivit companiei, vor crește ponderea gamei în business la 12 procente.

Noutatea gamei, șamponul Cafein-activ cu cafeină și cafea verde este un produs unisex care vine în întâmpinarea unei nevoi des întalnite atât în rândul bărbaților, cât și al femeilor, respectiv activarea și stimularea creșterii părului. Studiile arată că 30% dintre bărbații de peste 30 ani și mai mult de 50% dintre bărbații de peste 50 ani sunt afectați de această problemă. De asemenea, căderea părului afectează aproximativ 13% dintre tinere și circa 37% dintre femeile aflate la menopauză. Astfel, considerăm că noul șampon va deveni curând unul dintre cele mai solicitate produse ale acestei game”, a afirmat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Ținând cont de afinitatea românilor pentru ingredientele naturale, produsul nou lansat din gamă nu face abstracție de la acest lucru, având în componența sa peste 90% ingrediente de origine naturală, fără parabeni, parafine și coloranți.

Cele 9 produse din gama Cosmetic Plant destinată îngrijirii părului se adresează diferitelor tipuri de păr: normal, gras, uscat, fragil, tern și unei game variate de probleme ale scalpului: îngrășare, mătreață, sensibilitate, iritabilitate, uscare.

Astfel, gama specială pentru păr a Cosmetic Plant cuprinde 6 șampoane (Șampon cafein-activ cu cafeină și cafea verde, Șampon hidratant-regenerant cu ulei de argan bio, Şampon antimătreaţă cu sulf şi urzică, Șampon STOP! căderii părului cu trifoi roşu şi pantenol, Şampon fortifiant cu nuc şi rozmarin și Șampon seboreglator cu salcie albă & complex de vitamine B), Balsamul fortifiant cu nuc și vitamina B6 și 2 loțiuni (Loţiune STOP! căderii părului și Loţiune tonifiantă pentru păr cu ardei iute).

În acest moment, cele mai vândute produse din această gamă sunt șampoanele antimătreață, STOP căderii părului și cel fortifiant, împreună cu Loțiunea tonifiantă cu ardei iute.

# # #

Despre Cosmetic Plant:

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 16 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Acestea pot fi găsite atât în cadrul rețelelor enumerate mai sus, cât și pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.

This entry was posted in Beauty and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.