Cosmetic Plant, din nou pe podiumul World Quality Selections, Bruxelles

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, urcă din nou pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection.

Astfel, compania adaugă încă un produs pe lista celor premiate la competiția de la Bruxelles.

După ce Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING și Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă au fost premiate în mai multe rânduri, anul acesta Serul Lift Instant – LiftUp a câștigat medalia Gold Award la World Quality Selections 2017, confirmând o dată în plus calitatea produselor Cosmetic Plant.

„Suntem foarte mândri de obținerea acestui premiu la una dintre cele mai prestigioase competiții de calitate a produsului, din lume. Faptul că, încă o dată, un produs Cosmetic Plant este onorat cu o medalie Monde Selection ne reconfirmă faptul că avem produse de calitate, inovatoare și foarte apreciate la nivel internațional, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

La fel ca în anii anteriori, produsul Cosmetic Plant este singurul produs cosmetic din Europa ce a câștigat un premiu la această competiție. În ceea ce privește prezența României la competiție, doar alte patru companii locale au avut produse câştigătoare în competiție, la categoriile Wine Contest, respectiv Beers, Waters & Soft Drinks.

Criteriile de jurizare fiind extrem de stricte, lista câștigătorilor din categoria Cosmetics & Toiletries a competiției World Quality Selections, Bruxelles, a fost dominată, și în acest an, în proporție de cca. 85% de companii din Asia, în special din Japonia.

Ingredientul activ inovator prezent în Serul Lift Instant – LiftUp, formula modernă, fără parabeni sau parafine, designul feminin și elegant, cât și ambalajul igienic și reciclabil considerăm că au fost principalele aspecte care au convins juriul”, a subliniat Susana Laszlo.

Astfel, potrivit spuselor sale, secretul Serului Lift Instant din gama LiftUp este dat de combinaţia ingredientelor active LIFTONIN®-XPRESS, acid hialuronic și RiboxylTM, care împreună formează pe suprafața pielii o peliculă cu efect de întindere imediată, vizibil după 1-5 minute și menținut până la 6 ore* și are o acțiune antirid intensă (*teste efectuate de producătorul ingredientului activ).

Serul lift instant – LiftUp a primit, la începutul acestui an, un alt premiu la fel de important, fiind desemnat Best Drugstore Skincare Product în cadrul competiției German Beauty Award 2016.

Premiile câștigate au un impact pozitiv în business-ul companiei

“Câștigarea unui premiu la o competiție internațională de renume, precum este cazul Monde Selection, atrage atenția atât asupra produsului premiat, cât şi asupra producătorului său. Astfel, suntem de părere că palmaresul de premii pe care îl au produsele noastre au contribuit la evoluția pozitivă din ultimii ani a business-ului nostru, a mai spus Susana Laszlo.

De asemenea, aceasta a mai adăugat că astfel de premii sunt și mai mult apreciate peste hotare, comparativ cu România, clienții fiind atenți și la astfel de aspecte atunci când aleg produsele de îngrijire personală.

În urma câștigării premiului Best Drugstore Skincare Product la German Beauty Award 2016, Serul Lift Instant – LiftUp a inregistrat deja o creștere de peste 20% în vânzări și suntem siguri că acest nou premiu va susţine continuarea acestei evoluţii, a încheiat Susana Laszlo.

# # #

Despre Cosmetic Plant:

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection, Bruxelles. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru trei ani consecutivi (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.

În 2016, compania şi-a extins palmaresul de premii internaţionale cu distincţia Best Drugstore Skincare Product câştigată la German Beauty Award de către Serul Lift Instant – LiftUp.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franța, Cipru etc.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 110 produse împărțite în 18 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Acestea pot fi găsite atât în cadrul rețelelor enumerate mai sus, cât și pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.

# # #

Despre Monde Selection:

Fondat în 1961, Monde Selection are misiunea de a testa produse din diverse industrii și de a le premia după criterii riguroase de calitate și inovare. În fiecare an, la această selecție participă nu mai puțin de 3000 de produse provenind din 80 de țări. Juriul Monde Selection pentru categoria Cosmetics & Toiletries (produse cosmetice) din cadrul World Quality Selections este format din experți independenți specializaţi în cosmetologie, profesori universitari și chimiști.

Testele sunt făcute la institutul Meurice al CERIA (Centrul pentru Educație și Cercetare în Industria Alimentara și Chimică), Bruxelles.

În ceea ce privește jurizarea produselor cosmetice înscrise în competiție, printre criteriile luate în considerare se numără natura inovatoare a produsului, comfortul în folosire, toleranța pielii, eficiența generală a produsului, lista de ingrediente, conformitatea etichetării și multe altele.

This entry was posted in Accessories and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.