Chizza, cel mai nou produs de la KFC, aduce împreună pieptul de pui delicios şi toppingul de pizza

KFC, cel mai popular lanț de restaurante din lume specializat în produse din pui, a lansat, în această lună, CHIZZA, o combinație inedită de piept de pui și topping de pizza.

Noua CHIZZA este disponibilă în două variante, CHIZZA Zinger (varianta picantă) și CHIZZA Fillet (varianta nepicantă). Cele două bucăți delicioase de piept de pui peste care este adăugat sos de roșii, Mozzarella și legume proaspete (ardei, roșii, ceapă) vor încânta fanii KFC și îi vor face să revină în restaurante pentru gustul inconfundabil. Produsul este disponibil și în varianta meniu, cu băutură răcoritoare și cartofi prăjiţi.

La KFC creăm mereu produse inovatoare pentru consumatorii noştri, iar CHIZZA este unul dintre ele. Ne dorim ca cei care aleg CHIZZA să simtă cu adevărat că încearcă ceva nou şi surprinzător, având la bază deliciosul pui de la KFC. Mai mult, produsul a generat reacții pozitive și pe plan internațional, de aceea, credem că sortimentele CHIZZA Zinger și CHIZZA Fillet se vor număra și printre opțiunile favorite ale fanilor KFC din România”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC România.

CHIZZA vine într-un ambalaj complet nou, în formă de cutie de pizza.

Produsul este disponibil în perioada 7 iulie – 31 august 2017, în toate restaurantele KFC din România.

*****

Despre Sphera Franchise Group S.A.:

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup de restaurante din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery.

În România, lanţul de restaurante KFC numără 63 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și două în zona de nord-est a Italiei.

This entry was posted in Fast Food and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.