Câştigă o ţinută în valoare de 800 lei la VIVO! Cluj-Napoca

Campania #OUTFITVIVO revine la centrul comercial din inima Transilvaniei.

Începând de astăzi, toţi cei care vin la VIVO! Cluj-Napoca, îşi creează o ţinută conform temelor săptămânale, pot câştiga outfit-ul cu care au intrat în concurs, în valoare de 800 lei.

Începând de astăzi şi până pe 27 august, VIVO! Cluj-Napoca le oferă clienţilor săi șansa de a câștiga o ținută în valoare de 800 lei, în cadrul unei noi ediţii a campaniei #OUTFITVIVO.

Pentru a intra în concurs, participanţii nu trebuie decât să îşi creeze o ţinută conform temei săptămânale, din magazinele partenere, să îşi facă o fotografie, să o posteze în mod public pe pagina personală de Facebook sau Instagram, alături de hashtag-ul săptămânal sau cel de concurs – #OUTFITVIVO şi să menţioneze magazinele din care au realizat ţinuta. Participanţii nu trebuie să cumpere articolele vestimentare cu care intră în concurs, ci trebuie doar să le probeze.

La finalul fiecărei săptămâni, se vor desemna câştigătorii unei ţinute feminine şi a unei ţinute masculine în valoare de 800 lei fiecare, în urma votului juriului format din fashion bloggeri Ioana Chișiu, Laszlo Nagy şi un reprezentant VIVO! Cluj-Napoca.

Activitatea promoţională #OUTFITVIVO se desfășoară în perioada 7 – 27 august, fiecare săptămână având o altă tematică, astfel:

  • Săptămâna 7 – 13 august : Tema săptămânii este « City Break » #OUTFITVIVOCITYBREAK
  • Săptămâna 14 – 20 august : Tema săptămânii este «Mountain Hiking » #OUTFITVIVOMOUNTAIN
  • Săptămâna 21 – 27 august : Tema săptămânii este « Wedding Party » #OUTFITVIVOWEDDING

Participanţii au la dispoziție 29 de magazine partenere din care îşi pot alege articolele vestimentare: Adidas, Andu, Anna Lafaet, Benvenuti, Bigotti, C&A, Caramel, Carrefour, Decathlon, Gant, Geox, Hervis, Intersport, IQ, Jolidon, Kenvelo, Lacoste, Lee Cooper, Levi’s, Mohito, Piazza Italia, Reserved, Roma, Sofiaman, Takko, Timeout, Tom Tailor, Top Sellers şi Torry.

Tema acestei săptămâni este CITY BREAK. Le dorim tuturor mult spor, inspiraţie la alegerea ţinutelor şi succes!

Mai multe detalii despre modul de participare precum şi regulamentul activităţii promoţionale se găsesc pe http://blog.vivo-cluj.com.

 

Despre IMMOFINANZ: 

IMMOFINANZ este un grup imobiliar comercial care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în șapte pieţe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România și Polonia.

Principala activitate a IMMOFINANZ include managementul și dezvoltarea de proprietăți. Mărcile STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) și myhive (office) reprezintă puncte centrale puternice pentru aceste activități și susțin calitatea și serviciile.

Compania deține un portofoliu imobiliar de aproximativ 4,0 miliarde de euro (fără activele din Rusia), ce cuprinde peste 230 de proprietăți. IMMOFINANZ este listată la bursele de valori din Viena (fiind inclusă în indicele ATX – Austrian Traded Index) și din Varșovia.

Pentru mai multe informații accesați: http://www.immofinanz.com

 

Despre CBRE Group, Inc.:

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500 și S&P 500 cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare companie în domeniul imobiliar din lume și societate de investiții (în termeni de venituri, 2015).

Compania are mai mult de 70.000 de angajaţi (excluzând companiile afiliate) și deservește proprietarii de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin intermediul celor peste 400 de birouri (excluzând filialele) din întreaga lume.

CBRE oferă un portofoliu extins de servicii integrate, incluzând consultanţa în tranzacţii, management de proiecte, administrarea proprietăţilor, administrarea investiţiilor, evaluare, leasing de proprietăţi, servicii de consultanţă, vânzări de proprietăţi, servicii bancare ipotecare.

Vă rugăm să vizitați site-ul nostru la www.cbre.ro.

This entry was posted in Fashion and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.